VickeX Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 The Dude och vad han åt tidigare bör kolla sin inbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Skickat till Kebab... =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Kebab: Hästen kom försent till festen. kattälskaren: http://pici.se/pictures/SJojbBcxd.jpg eXotic: Två barn med en varsin partyhatt på huvudet har en fest i ett hus där discokulan bara reflekterar reggaefärger. Utanför står en brun häst och är sur för att den inte får vara med. kobbe: http://pici.se/pictures/WhFZWZVxC.jpg Siana: "VAD I HELVETE!" utropade hästen. "Släpp in mig till er födelsedagsfest annars jävlar!" gastade han utifrån. Green_Goblin: http://data.fuskbugg.se/skalman01/-sex.png Adrian_G: Hästen svor och räckte fingret åt det ballongprydda huset som anti-häst föreningen höll till i. Pixiegnom: http://www.pici.se/pictures/tJYWAGefa.png xstreem: Den stora, bruna och inte minst fasliga hästen stod och räckte finger åt kartonghuset. Inne i kartonghuset pågick en riktig pangfest, som hästen inte var inbjuden till. "@!#%&#&%@" sade Hest Kicken: http://pici.se/pictures/nvaZEMfAt.png Marquis: I det fina soliga vädret höll ett gigantiskt lejon med en stor penis utstickande ur rumpan, samt en som halsband, på att storma discot där det röktes vattenpipa. Wu Zi Mu: RavenE: Den fastkedjade hunden med penishalsband, morrade mot huset där en gubbe stod och rökte vattenpipa under en discokula. VickeX: The Dude: En zoofil i fånig mössa har dissat sin hund eftersom behovet av disco och knark blev för stort. För att summera lite så kan jag säga att jag valde en enkel text med flit för att se hur den utvecklades. Jag blev imponerad, men också lite besviken, när jag såg att så många bilder/texter i princip var likadana. Men sedan kom Kicken och gav det hela en liten twist, och efter det spårade det ut totalt. Kul omgång, det var skoj att hålla i det. Och kattälskarens häst är söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 (redigerad) Haha, den var kul. Funderar just nu på om jag ska vara med på nästa. ;D Redigerad 9 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Skönt att min häst inte blev till en åsna. Jag är med på nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Skönt att min häst inte blev till en åsna. Det var nära .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Vafan? Penis-halsband? Vill självklart vara med i nästa omgång, såvida inte någon ny vill prova på och inte får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Det här är ju pinsamt . Har helt enkelt för mycket att göra. Shit, förlåt mig igen. Jag är INTE med i nästa omgång. Måste försöka göra lite skolarbeten, trots at jag är magsjuk till råga på allt. Är kanske på näst nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Count me in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Vafan? Penis-halsband? Jamen vafan.. ser ju ut som det. Kan nog vara med på nästa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag är också med på nästa. ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Kan hoppa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Den här gången har jag inget inplanerat alls. Jag vill därför vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Hahahahaha, hur fan fick ni min fina hästsvans till en "penis urstickande ur röven"? Hahah! Jag är med på nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Hahahahaha, hur fan fick ni min fina hästsvans till en "penis urstickande ur röven"? Hahah! Jag är med på nästa Lägg av, det ser verkligen ut som det. Kan tänka mig att vara med på nästa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Play it again, Keb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag är också gärna med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 (redigerad) Play it again, Keb. DJ, spin that shit! Adrian G kattälskaren Pixiegnom xstreem RavenE KvaddadPadda Green_Goblin Marquis Plaisir Kicken Lajnux Tweak Vill någon mer vara med så säg till nu. Edit: Eller nej, förresten. Spinner igång det här imorgon istället. Redigerad 9 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts