Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Kebab: Hästen kom försent till festen.

kattälskaren:

eXotic: Två barn med en varsin partyhatt på huvudet har en fest i ett hus där discokulan bara reflekterar reggaefärger.

Utanför står en brun häst och är sur för att den inte får vara med.

kobbe:

Siana: "VAD I HELVETE!" utropade hästen. "Släpp in mig till er födelsedagsfest annars jävlar!" gastade han utifrån.

Green_Goblin:

Adrian_G: Hästen svor och räckte fingret åt det ballongprydda huset som anti-häst föreningen höll till i.

Pixiegnom:

xstreem: Den stora, bruna och inte minst fasliga hästen stod och räckte finger åt kartonghuset. Inne i kartonghuset pågick en riktig pangfest, som hästen inte var inbjuden till.

"@!#%&#&%@" sade Hest

Kicken:

Marquis: I det fina soliga vädret höll ett gigantiskt lejon med en stor penis utstickande ur rumpan, samt en som halsband, på att storma discot där det röktes vattenpipa.

Wu Zi Mu:

EPYC_1084745_5.jpg

RavenE: Den fastkedjade hunden med penishalsband, morrade mot huset där en gubbe stod och rökte vattenpipa under en discokula.

VickeX:

epycnummernt_1084745_6.png

The Dude: En zoofil i fånig mössa har dissat sin hund eftersom behovet av disco och knark blev för stort.

:P:angry::angry:

För att summera lite så kan jag säga att jag valde en enkel text med flit för att se hur den utvecklades. Jag blev imponerad, men också lite besviken, när jag såg att så många bilder/texter i princip var likadana. Men sedan kom Kicken och gav det hela en liten twist, och efter det spårade det ut totalt. :cry:

Kul omgång, det var skoj att hålla i det. Och kattälskarens häst är söt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Play it again, Keb. :)

DJ, spin that shit! :P

Adrian G

kattälskaren

Pixiegnom

xstreem

RavenE

KvaddadPadda

Green_Goblin

Marquis

Plaisir

Kicken

Lajnux

Tweak

Vill någon mer vara med så säg till nu. Edit: Eller nej, förresten. Spinner igång det här imorgon istället. :angry:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor