Green_Goblin Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 lol Jag är med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Hur tänkte egentligen Kicken? Hah, jag tycker Kickens bild var underbar! Allt finns där - besviken ensam åskådare, abnormt stor vänsterarm, 'pupper mastern'. Det enda jag inte förstår är de obemannade racerbåtarna, och pilarna mellan raderna. Dudes bild var cool, gillar stilen Bra omgång Tror pilarna har att göra med det här: "Samtidigt var de obemannade racerbåtarna på väg åt fel håll." Det är en bra bild - det är viktigt att försöka få med alla detaljer, vare sig man tecknar eller skriver. -- Signups r open. Jag, jag tänkte att det hade något med båtarna att göra. Men... Var är båtarna? Jag är gärna med igen! HAHAHAHAHA! Trots att jag som sagt är lite tagen atm. så har jag suttit och asgarvat i runt två minuter åt de där bilderna. Helt insane! Rolig lek! Jag vill heller inte förklara min bild för det förstör det hela syftet med leken, men kan säga så mycket att jag missuppfattade Axels text något enormt ( ). Väldigt roligt att hela bildkronologin (eller hur man kan kalla det) förändrades efter min bild. Även jag gillar Dudes' stil och sign me up for the next round Mr. U! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Zoomg Lite synd att tsunamin blev så lättolkad bara. Jag är med på nästa också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Sådär ja då va flood-väntan över. Jag vill vara med på nästa och den här omgången var en av få jag faktiskt tyckt varit sådär rolig att man fnittrat till lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag är helt ny men har nog hajat reglerna. Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Siana, änder är inte människor, de är änder. Jag hoppar på tåget till nästa avgång också! btw, förut var det ju snack om att man inte skulle vara överdrivet detaljerad i sina beskrivningar, men nu uppmuntras det? Explain pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Siana, änder är inte människor, de är änder. Eh, måste ha missat det. Läste bara "två ryska gangstahs". Edit: Jag är med igen f'resten Redigerad 4 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag drömde att du ville ha mig med i leken Umberto, så jag antar att jag måste signa upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 btw, förut var det ju snack om att man inte skulle vara överdrivet detaljerad i sina beskrivningar, men nu uppmuntras det? Explain pl0x. Vad jag menar är att man inte ska utelämna saker. Gnome sane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Vad jag menar är att man inte ska utelämna saker. Gnome sane? Clear as the sky, brotha'. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Ny: (Umberto) 1. Siana 2. Green_Goblin 3. Eudoros 4. Flaskan 5. RavenE 6. GiZmo 7. Kebab 8. kicken 9. AngryAxel 10. Wu Zi Mu 11. The Dude 12. eXotic 13. kattälskaren 14. Marquis 15. Plaisir 16. Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jajaja, sätt igång direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Skickat till Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Nyfiken bara: Hittar du på texterna själv, eller har du någon "EPYC Official Strategy Guide" där du plockar dom ifrån? Redigerad 4 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Skickat till Green_Goblin. RavenE: Klart att han hittar på texterna. Redigerad 4 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Skickat till Kebab. EDIT: Oj nej inte kebab menade Eudoros. Redigerad 4 februari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Skickat till Flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Rejven har pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Är det någon tsunami med den här gången Umberto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts