Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Hur tänkte egentligen Kicken? :)

Hah, jag tycker Kickens bild var underbar! Allt finns där - besviken ensam åskådare, abnormt stor vänsterarm, 'pupper mastern'. Det enda jag inte förstår är de obemannade racerbåtarna, och pilarna mellan raderna. Dudes bild var cool, gillar stilen

Bra omgång :D

Tror pilarna har att göra med det här:

"Samtidigt var de obemannade racerbåtarna på väg åt fel håll." :(

Det är en bra bild - det är viktigt att försöka få med alla detaljer, vare sig man tecknar eller skriver.

--

Signups r open.

Jag, jag tänkte att det hade något med båtarna att göra. Men... Var är båtarna? :D

Jag är gärna med igen!

HAHAHAHAHA! Trots att jag som sagt är lite tagen atm. så har jag suttit och asgarvat i runt två minuter åt de där bilderna. Helt insane! Rolig lek! Jag vill heller inte förklara min bild för det förstör det hela syftet med leken, men kan säga så mycket att jag missuppfattade Axels text något enormt ( :D ). Väldigt roligt att hela bildkronologin (eller hur man kan kalla det) förändrades efter min bild. Även jag gillar Dudes' stil och sign me up for the next round Mr. U!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor