Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

AJAJ, detta var lite sämre av mig. Fick den igår, just när jag skulle på träning och då han jag inte rita, idag har jag också gjort lite smått och gått och kom just på att jag hade detta.

men..ö...ja. Skickar till den efter mig i listan om ca 20-30 min. Se detta medelande som att skickat PM, kanske editerar sedan...

BTW, vad för format ska man spara i för att undvika komprision och få knivskarpa kanter? Jpeg gör ju hela bilden mindre fin..

Det var på tiden :D, men prova formatet png.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahaja... :)

Umberto

Porrbutiken var en front för den ökända Ankeborgsmaffian.

Flaskan

Pixiegnom

Två ryska gangstah' änder är på väg in till en motorbåtsbutik, när den ena helt plötsligt tappar sin pistol.

Siana

AngryAxel

"Dansa
, zippotändar-marinettdocka, DANSA!!" utbrast mannen

med trasigt kavajslag medan den enda åskådaren såg besviket

på och grämde sig över att hans vänsteraxel var så abnormt

stor. Samtidigt var de obemannade racerbåtarna på väg åt fel håll.

kicken

Haha! :o:)

kattälskaren

En massa människor hade hängt sig för att en tsunami och ett stort blont monster var på väg. Solen sken och det låg en massa siffror på gräset.

eXotic

EPYC_1083179_3.png

Marquis

En tsunami vräker fram i det strålande solskenet alldeles brevid ett grönt monster som älskar rock'n'roll och flinar elakt åt de tre hängda människorna.

The Dude

EPYC_1083179_4.jpg

saffecool

En stor läskig grön klet som just hängt några personer i ett träd ligger på en strand då det kommer en tsunamivåg.

kobbe

xstreem

Den store gröne snorkråkan lade sig och vilade på stranden efter han lynchat och hängt vita män i träd, men han anade inte att en faslig tsunamivåg var på väg rakt mot stranden han vilade sig på!

Green_Goblin

Kebab

Tsunamin vällde in mot Dödens Strand. Jag hade gett den det namnet efter att de solstolsmysande näsmaskarna hade tagit den i anspråk och börjat använda den som offerplats till deras ryggradslösa gudar.

I ett träd hängde två lynchade gossebarn och runtom dem på stranden fanns det mången spår av mosade flugebarn. Det var ingen angenäm syn.

---

Ni och era tsunamis... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, jag tycker Kickens bild var underbar! Allt finns där - besviken ensam åskådare, abnormt stor vänsterarm, 'pupper mastern'. Det enda jag inte förstår är de obemannade racerbåtarna, och pilarna mellan raderna. Dudes bild var cool, gillar stilen

Bra omgång :D

Tror pilarna har att göra med det här:

"Samtidigt var de obemannade racerbåtarna på väg åt fel håll." :)

Det är en bra bild - det är viktigt att försöka få med alla detaljer, vare sig man tecknar eller skriver.

--

Signups r open.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor