Pixiegnom Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Har skickat till Umb. och Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Trodde du hade skickat fel först, och trodde att jag höll i omgången! Bild ritad väldigt hastigt och ivägskickad till Axel. Redigerad 31 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Skickat till Kicken edit: varför skrev jag på engelska? Redigerad 31 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Skickat till Kicken edit: varför skrev jag på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Haha, scheisse vilken rolig lek Skickat till Renard (och Umberto). Kan någon av er bekräfta att ni fått tag på mitt PM, så jag gjort rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Haha, scheisse vilken rolig lek Skickat till Renard (och Umberto). Kan någon av er bekräfta att ni fått tag på mitt PM, så jag gjort rätt. Vet du inte hur man skickar PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Vet du inte hur man skickar PM? Haha, jo (), men jag menade mer att jag gjort rätt när jag skickade bilden, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Man måste vara bra kass för att kunna göra fel på den här leken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Vad fan, här jag har suttit beredd med photoshop i högsta hugg sedan jag kom hem från jobbet strax efter 17:30, och så är inte Renard aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Renard du som var så glad för att vara med, varför postar du inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Om han inte svarar fram tills klockan 19.00 idag, kan jag skicka min bild till eXotic istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Grr... Finns det någon som vill hoppa in som reserv? Bättre än att frysa i alla fall . Trodde Umb slumpade fram personer. Alla som anmäler sig får vara med; jag slumpar bara deltagarnas ordningsföljd... Haha, scheisse vilken rolig lek Skickat till Renard (och Umberto). Kan någon av er bekräfta att ni fått tag på mitt PM, så jag gjort rätt. *Bekräftat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Plocka bort mig och Renard så blir det fina fisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Plocka bort mig och Renard så blir det fina fisken. Nej. edit: Stealthanmälde och pmade kattälskaren... # (Umberto) # 1. Flaskan # 2. Pixiegnom # 3. Siana # 4. AngryAxel # 5. kicken # 6. Renard kattälskaren # 7. eXotic # 8. Marquis # 9. The Dude # 10. saffecool # 11. kobbe # 12. xstreem # 13. Green_Goblin # 14. Kebab Redigerad 2 februari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Oj, den var verkligen inte lätt. Skickat till eXotic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Skickat till Marquis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Skickat till The Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Skickat till Saffe & U. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 "Skickat till Kobbe. Tror jag gjorde rätt nu, aj aj." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) AJAJ, detta var lite sämre av mig. Fick den igår, just när jag skulle på träning och då han jag inte rita, idag har jag också gjort lite smått och gått och kom just på att jag hade detta. men..ö...ja. Skickar till den efter mig i listan om ca 20-30 min. Se detta medelande som att skickat PM, kanske editerar sedan... BTW, vad för format ska man spara i för att undvika komprision och få knivskarpa kanter? Jpeg gör ju hela bilden mindre fin.. Edit: Skickat! Redigerad 3 februari, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts