The Dude Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Haha, rolig lek! Får jag vara med nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Har skickat till Kattis och Siana. Rätt svårt, det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Jag fick nyss ett PM av Plaisir, och jag har nu skickat till Pixiegnom och till Siana. Jäkla skön text jag fick, blir kul att se hela omgången! Den har tagit en intressant svängning, kan man minst sagt säga. The Dude: Man signar efter en omgång är över. Redigerad 27 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Kom igen nu, Kattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Sorry, har skickat till kobbe nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Fick PM av köbbe. Bild kommer imorgon pga att jag är ohemma atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) ohemma Haha, månadens ord! Ska börja använda det Redigerad 28 januari, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Haha, månadens ord! Ska börja använda det --- Har skickat en brevduva till Green Goblin och en brevmås till Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Skickat till Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Skickat till Kebab och Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Go shish Kebab! Nu börjar vi bli otåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Ja, kom igen nu! Vill se hur pass mycket jag fuckade upp när jag missuppfattade RavenE's bild. Redigerad 29 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Jag vill se om jag fuckade hela leken från första början haha . Risken finns, så mycket kan jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Aight. Den här omgången var ett experiment! Jag lät ER stå för det mesta av bildinnehållet, d v s jag gav en kort rubrik. Jag börjar med att fråga mig, Kebab, hur skulle du definiera GTASajtens IRL-Träff? Kebab: Det bästa med att jobba på Kolmården är de balla firmafesterna. ... Wait, what? Hur resonerade Kebab? Read on! ---------------------------------------------------------------- Siana: GTAsajtens IRL-träff. Renard: http://img140.imageshack.us/img140/8150/epycrenard2qu6.png xstreem: En glad pojk med fräsig frisyr står och antastar Vice. Inte så långt där ifrån, ett skrivbord bort faktiskt, står Kebab och försöker låtsas som om han inte ser vad som försiggår på andra sidan skrivbordet. Han försöker se trendig ut i sin helsvarta dräkt. Marquis: Flaskan: Kebab står på ena sidan av ett bord och visslar en melodi. På andra sidan står Vice. samtidigt som en liten pojke pillar Vice. i röven. AngryAxel: http://www.axelhammarback.com/junk/epyc4.jpg Plaisir: Barnen dör av cigarettrökning. Men cigaretten själv har supits under bordet och ligger o visslar. RavenE: http://pici.se/pictures/XTuoWoZwj.jpg Pixiegnom: Ciggaretten och ett par flaskor dödade människorna och festade loss i deras tält. kattälskaren: http://pici.se/pictures/yksATWuev.jpg kobbe: Dansande flaskor och ciggaretter dansade disko i tält medans personer var döda utanför. Detta antagligen pga de dansade flaskorna och ciggaretterna. Umberto: http://pici.se/pictures/HTsVedgLu.jpg Green_Goblin: Cigaretter och alkohol tar över cirkus showen. Lajnux: http://pici.se/pictures/TayvcxbuR.jpg Kebab: Det bästa med att jobba på Kolmården är de balla firmafesterna. --------------------------------------------------- Ah, det var så han resonerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Haha, rätt skön omgång. Förstår dock inte hur jag kunde få bordet till ett tält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Haha, vafan. WeirdAxel, hur fick du Kebab till en cigarett (?)? Gillar att det gick bra, sen dåligt, sen ännu sämre, helt åt helvete, och sedan tillbaka så att Kebab ändå knöt ihop det hela till ursprungsrubriken på ett inte alltför taskigt sätt. Vem vet, GTAsajtenträffarna (to come maybe?) kanske blir som häftiga kolmårdenfirmafester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Så sött. Men nu får jag alltså anmäla? I'm in och vill rita, men det slumpas fram förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Haha, skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) WeirdAxel, hur fick du Kebab till en cigarett (?)? Snackar du om? Det är ju aluminiumfolie, en kebabrulle, och lite kebabkött+tomatsås däruppe! (: Bra jobbat allihopa, det var kul att läsa! Jag hoppar gärna på nästa. *håller tummarna för skriva* Redigerad 29 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Haha, störtskön omgång. Fortsätt med liknande rubriker siana! Eller Umberto. WeirdAxel, hur fick du Kebab till en cigarett (?)? Det var väl Plaisir som uppfattade Axels kebabrulle som en cigarett? Anyhow, JAG VILL VARA MED! JAG VILL! JAG VILL! Redigerad 29 januari, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts