Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Låt Kebab vara med och göra den avslutande texten!

Kanske bara jag, men den ultimata jämförelsen är ju mellan text-text, och inte text-bild. Visst, jag fattar hur ni menar med att man ser hur texten evolverar fram till en slutlig bild, men det är mycket roligare att själv tänka ut hur försteskrivaren tänkt sig sin text i bildform till att visualisera den sista texten i huvudet och jämföra de båda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni behöver verkligen inte klämma in mig nu, alltså. ^_^

Det är det som är det fina med den här leken: Det är lika roligt vare sig man är inblandad i den eller inte. ^_^ Det är därför jag har slackat lite med att anmäla mig, för jag ville ge plats åt andra som kanske vill hellre.

Edit: Och om det slutar med bild eller text har inte så stor betydelse, tycker jag.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni behöver verkligen inte klämma in mig nu, alltså. ^_^

Alla kommer bara att slänga ondskefulla insinuationer mot mig om jag inte gör det!

Eftersom det verkar vara skilda åsikter om hurvida leken ska avslutas med bild eller text, går jag helt enkelt tillbaka till Umbertos ord och avslutar med en text. Kebab är med i leken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kommer bara att slänga ondskefulla insinuationer mot mig om jag inte gör det!

Eftersom det verkar vara skilda åsikter om hurvida leken ska avslutas med bild eller text, går jag helt enkelt tillbaka till Umbertos ord och avslutar med en text. Kebab är med i leken.

Power to the people! Kung Kebab är för populär för att sätta sig emot! ^_^

Alltså, egentligen är det ingen stor grej, så om vi sedan kör en omgång där det avslutas med en bild är det lugna puckar, det är ju trots allt bara en lek, eller? ^_^

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Power to the people! Kung Kebab är för populär för att sätta sig emot! ^_^

Alltså, egentligen är det ingen stor grej, så om vi sedan kör en omgång där det avslutas med en bild är det lugna puckar, det är ju trots allt bara en lek, eller? ^_^

NEJ. BLODIGT ALLVAR. :D

The game is on people! Skickat till xtreem och Mr. Siana himself. Den där texten var klurig. Tog ett tag innan jag kom på hur jag skulle bära mig åt, hoppas jag inte fuckar allt nu :naughty: . Eller jo förresten, hoppas jag gör det. Det blir så mycket roligare då ^_^

Texten var som sagt ett experiment som kan bli jättekul eller gå åt helvete... Men man måste ju pröva!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är ett urspårat EPYC-exempel! :)

http://trichotomy.ca/eatpoopyoucat/e2/A/epyc.html

Haha, jo den är riktigt bra... Men där ser man ju ett exempel (i alla fall i första rubriken efter bilden vilket fick allt att spåra ur) på någon som spicade till vad han såg riktigt rejält. Han skrev mer vad saker och ting liknande än vad han antog att personen som ritade menade. När jag gjorde det hytte folk med nävarna..!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor