Flaskan Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Jag hoppar gärna på en till! Måste säga att det här verkar vara en av de mer framgångsrika lekarna, ett vinnande koncept helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 What Axel said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 What Axel and Plaisir said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Så, um, tar du itu med denna omgång nu Umberto? Om du gör det, är jag med. Om du inte orkar och vill att jag ska hålla nästa också så kan jag göra det. Mig kvittar det, det är kul oavsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag kan vara med i nästa omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag är med igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Me2 Redigerad 25 januari, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Umberto verkar försvunnen. Jag ger det ett par timmar till, sedan sätter jag ihop en ny omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 I wuz sleeping. Men yeah, du får gärna hålla i en ny omgång. Jag vill dock vara med som deltagare den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag med ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Som sagt, är gärna med igen . Min favorittråd här på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Renard - bild xstreem - text Marquis - bild Flaskan - text AngryAxel - bild Plaisir - text RavenE - bild Pixiegnom - text kattälskaren - bild kobbe - text Umberto - bild Green_Goblin - text Lajnux - bild Kebab - text Det ser ut som att det blir en lång omgång. *Rensar inboxen* Skickat till Renard. Rubriken den här gången är lite speciell... Antingen kommer det hela bli hysteriskt roligt eller ett enda stort misstag. Jag hoppas på det förstnämnda. Redigerad 25 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Vi behöver en till för att man alltid avslutar med text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Vi behöver en till för att man alltid avslutar med text. Räkna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Räkna igen. Jag har också räknat om och om igen. Antingen är det nånting som gör att det blir fruktansvärt fel eller så är det verkligen en för lite. Renard - Får text ritar bild xstreem - Får bild skriver text Marquis - Får text ritar bild Flaskan - Får bild skriver text AngryAxel - Får text ritar bild Plaisir - Får bild skriver text RavenE - Får text ritar bild Pixiegnom - Får bild skriver text kattälskaren - Får text ritar bild kobbe - Får bild skriver text Umberto - Får text ritar bild Green_Goblin - Får bild skriver text Lajnux - Får text ritar bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag förtydligade listan nu, och ja, egentligen behöver vi en till. Iaf, är det bara JAG som tycker att det är mycket mer lämpligt att börja med en text och sluta med en bild? Jag menar, då kan man sätta den ursprungliga texten som rubrik för den avslutande bilden, vilket är mer komiskt än att jämföra två rubriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Jag förtydligade listan nu, och ja, egentligen behöver vi en till. Iaf, är det bara JAG som tycker att det är mycket mer lämpligt att börja med en text och sluta med en bild? Jag menar, då kan man sätta den ursprungliga texten som rubrik för den avslutande bilden, vilket är mer komiskt än att jämföra två rubriker. Låter mycket bättre faktiskt! Kör på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts