Plaisir Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Är med på nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Haha, skön omgång! Jag är med på nästa ofc. Hmmja, vet inte riktigt... Som Marquis skrev, tror jag att det skulle slita ut leken. Om du vill kan du dock få hålla i nästa. Meh. Och njä, jag vill inte direkt hålla i någon. Ville bara underlätta för dig. Däremot kan jag hålla i en om du själv vill pröva på att skriva/rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hajade aldrig vad det där blåa var. Men nu ser jag förstås! Inget illa menat mot Green_Goblins bild, bara jag som var trött eller nånting sånt. Jag är gärna med i nästa omgång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Hahaha, fan vad skön omgång! Och nä.. jag kan inte rita djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Haha, skön omgång men kude för allt i världen inte först vad barnen ahde på sig och vad det gråa var. Lätt med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Gillar hur två mammutar blev till en myrslok. Fel på generna? . Är gärna med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Haha, underbart! Är lätt med på nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Umberto, let's get going dude! Vi har tillräckligt med forumfolk för nästa runda nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag ber väldigt mycket om ursäkt för att jag inte kunde rita förut. Mitt internet försvann helt och jag fick det inte och funka förrens nu precis. Förlåt, det ska aldrig hända igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag är med igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Ska vi komma igång snart eller? Är otålig som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Siana-kun håller i den här omgången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Ok! StellHell Green Goblin Flaskan Marquis Plaisir aikjonas12 xstreem kobbe Renard kattälskaren Henkibojj RavenE Skulle du vara med nu, Umb? Om du ska, så kan säkert du och någon mer hoppa in längst ner medan omgången är i farten. ---- Skickat till StellHell. OBS, kom ihåg att det alltså är SIANA ni ska skicka carbon copy till nu! Redigerad 21 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 AYE! Var har du gjort av mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 AYE! Var har du gjort av mig? Kunde ha svurit på att jag skrev upp dig, wtf! Jag klämde in dig nu, oavsett. Det finns en ledig plats nu för att leken ska "stämma", jag vågade inte sätta in Umberto oanmäld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Umberto brukar ju anmäla Kebab oanmäld. Annars kan jag ta platsen. Redigerad 20 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skulle du vara med nu, Umb? Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 RavenE får sista platsen, först till kvarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skickat till GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts