Jump to content

LEK: EPYC

Umberto
 Share

Recommended Posts

Jag kommer inte att införa en tidsgräns, utan man ska försöka posta så fort som möjligt helt enkelt och om man inte postar inom rimlig tid används reserver. Jag tycker personligen inte att ett dygn är så jättelång väntan med tanke på att det är helg atm.

Men för personer utan liv, som t.ex mig så känns det jättelänge. Men visst. Som du säger. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto:

Brunstiga mammutar var ett återkommande problem på pridefestivaler under stenåldern.

AngryAxel:

Kebab:

"De två discodansande åttiotalsneandertalarna tappade plötsligt takten

För bredvid dem hade två okyska mammutar kommit igång med akten

Deras mysläten var för den utomstående inget annat än otäckt tjut

Ja, nu förstod de båda urtidsmänniskorna att den här dansen var slut"

Jacker:

Marquis:

Elefanttjutet skrämde urtidsmänniskorna som dansade

RavenE:

kobbe:

Myrsloken sjöng för de små förskräckta barnen brevid lägerelden. Barnen hade livbojar eftersom en tsuami var påväg.

kattälskaren:

Flaskan:

Två gubbar sitter vid en lägereld och blöder samtidigt som en myrslok sjunger och en tsunami kommer.

Green Goblin:

aikjonas12:

Två emos sitter runt en lägereld klockan tre på natten. Samtidigt lyssnar de på en myrslok som sjunger en visa.

VickeX:

EPYC_1078520_5.png

Renard:

Farfarsklockan visade 3.00. De två campande emokillarna avslutade

plötsligt sina desperata självmordsförsök då den visslande myrsloken

kom på besök. Månen tittar förnöjt på spektaklet.

Siana:

xstreem:

De två emotionella pojkarna skar sig och tog piller medan de lyssnade

på myrslokens vackra sång under sin lilla camping i natten. Månen såg

glatt på, och klockan hade blott slagit fyra.

Bebben:

Tweak:

Klockan är fyra, månen är nöjd och kossorna sjunger medan tvillingarna slåss med knivar och avslagna flaskor.

-----

Tycker att mångas texter har blivit mycket bättre. Kebabs dikt var ju minst sagt intressant; det skulle kanske vara en ny regelidé att man ska beskriva bilderna med en rimmande vers? :)

Umberto, vad sägs om att köra två parallella EPYCs? Jag menar, det är ju inte så jobbigt att deltaga i en, 90% av tiden är bara väntan. Med två igång samtidigt får man se fler resultat. :angry:

Om det är för jobbigt för dig att hålla i två samtidigt så kan jag hålla i den ena.

Hmmja, vet inte riktigt... Som Marquis skrev, tror jag att det skulle slita ut leken. Om du vill kan du dock få hålla i nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar hur Jonas tappar bort en hel tsunami,

Ser du inte tidvattnet? :) (Tror jag det är i alla fall. :angry: )

Det jag gillade mest med den här omgången är att klockan plötsligt hoppade från tre till fyra. :unsure:

Angående min lilla dikt.. Jag vet inte vad som hände. Brukar aldrig göra sådant, och det kommer troligtvis inte hända igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående min lilla dikt.. Jag vet inte vad som hände. Brukar aldrig göra sådant, och det kommer troligtvis inte hända igen.

:)

------

Signar också till nästa. :angry:

Intressanta upptäckter från omgången:

RavenEs elefant är underbar.

kobbe tolkar randomgråyta som en tsunami.

Green Goblin ritar vackert blod.

Green Goblin lyckas uppfatta att mysloken sjunger trots att han på bilden lyssnar på musik. (skickligt!)

VickeX-Renard-Siana uppfattade varandra klockrent.

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor