Marquis Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Kebab is now known as kattälskaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Skickat till Renard och Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Dags för Siana och Umberto att kolla brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) Ritar för fulla muggar, bare with me. Edit: Skickat till xstreem. Redigerad 16 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 yo.yo har mail. Umberto också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Kebab is now known as kattälskaren. Lulz. En katt för varje tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 yo.yo, bounce in here like a jojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 yo.yo, bounce in here like a jojo Men ingen brådska killar, han har säkert inte vaknat ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Nu har det snart gått 24 timmar. Vart går gränsen Umb? Ingen vill nog vänta mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Damn, yo.yo måste ha gått i ide. Är man med i leken så förutsätter ju Umbrto att man är aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Nu har det snart gått 24 timmar. Vart går gränsen Umb? Ingen vill nog vänta mycket längre. Mja, det finns ingen specifik gräns. Vill nån utomstående hoppa in som reserv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Mja, det finns ingen specifik gräns. Vill nån utomstående hoppa in som reserv? Jag kan hoppa in om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Jag kan hoppa in om det behövs. Okej, jag skickar texten till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Mja, det finns ingen specifik gräns. Vill nån utomstående hoppa in som reserv? Jag tycker att vi borde införa någon gräns. Sedan då kanske garantera personer som man hoppar över en plats i nästa runda, så länge personen postar innan det är hans tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 3 dagars grãns skulle nog räcka. OM, inte personen förvarnar. Tex ''Jag är borta i helgen och på måndag, skriver/ritar om 4 dagar'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 3 dagars grãns skulle nog räcka. OM, inte personen förvarnar. Tex ''Jag är borta i helgen och på måndag, skriver/ritar om 4 dagar'' Om personen ska vara borta i fyra dagar kan den gott vänta med att vara med tills nästa omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 3 dagars grãns skulle nog räcka. OM, inte personen förvarnar. Tex ''Jag är borta i helgen och på måndag, skriver/ritar om 4 dagar'' Det dödar ju hela leken med så långa väntetider, speciellt när vi är många som är med. Om en börjar sega är det troligare att fler segar efter det. Man borde kunna kika in så gott som dagligen under en 4-5 dagar framöver för att vara med i en omgång, lite beroende på när ens tur är såklart, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 True, true. Men ibland dyker det upp grejer man inte planerat när man signar upp. Men då är det bättre om man överlåter jobbet till någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Skickat till Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts