Tweak Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Han var blå. Resultatet blir roligast om man överdriver och drar förhastade slutsatser. Jag tycker inte man ska göra fel med mening, det brukar bli sjukt roliga missförstånd även om man gör sitt bästa vid formulerandet av meningarna (även om man inte behöver vara sjukt detaljerad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Jag tycker inte man ska göra fel med mening, det brukar bli sjukt roliga missförstånd även om man gör sitt bästa vid formulerandet av meningarna (även om man inte behöver vara sjukt detaljerad). Spot on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Jag tycker inte man ska göra fel med mening, det brukar bli sjukt roliga missförstånd även om man gör sitt bästa vid formulerandet av meningarna (även om man inte behöver vara sjukt detaljerad). Alltså, jag gjorde inte fel med mening, men jag tycker det skulle vara så tråkigt att skriva "blåklädd man" och så vidare. Besides så sker de roligaste missförstånden när bilderna ritas, jag har aldrig fått rita en bild så förlåt mig för att jag försöker spica till det lite Redigerad 13 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Besides så sker de roligaste missförstånden när bilderna ritas, jag har aldrig fått rita en bild så förlåt mig för att jag försöker spica till det lite Det får du göra nu dock ;o) Men som Siana säger, lite(nu snackar vi lite alltså) "twist" skulle inte skada Redigerad 13 januari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Skickat till Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Skickade till Jacker för en stund sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Haha, vafan? Ska försöka rita imorrn bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Haha, vafan? Ja, jag vet inte riktigt vad som hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Ja, jag vet inte riktigt vad som hände. Detta kommer bli intressant att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Är morgontrött just nu , får jag rita den här gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Är morgontrött just nu , får jag rita den här gången? Svar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Fått av Jack Urr och skickat till Rejvän Iii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Skickat till kobbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Skickat till kattälskarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Har skickat till Flaskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Skickat till Green_Goblin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Skickat till aikjonas12 ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Skickat till aikjonas12 ;o När kom du tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Skickat till VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Ojojoj, nu går det undan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts