Plaisir Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Trodde verkligen inte att det var sant när jag läst det första gången. Antog att de rader efter betydde att man fick det gratis. Men icke. Support ifrån Microsoft när deras mjukvara fallerar kostar 665 SEK! Hur jävla sjukt är inte det? Hur kan dom mena att dom ska ta betalt för att hjälpa mig med en produkt som jag betalt dyra pengar för när den är felaktig? Jag blir så jävla trött på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vadå, så du bad om hjälp för att en produkt var fel och nu måste du betala 665:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vadå, så du bad om hjälp för att en produkt var fel och nu måste du betala 665:-? Näe jag kan inte uppdatera och använda en produkt (Media Center) därför att något blir fel varenda gång det ska installeras och för att få hjälp måste jag tydligen vända mig till deras support vilket kostar 665:- och det är för att skicka ett mail till någon som sitter och kollar vad det kan vara för fel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Näe jag kan inte uppdatera och använda en produkt (Media Center) därför att något blir fel varenda gång det ska installeras och för att få hjälp måste jag tydligen vända mig till deras support vilket kostar 665:- och det är för att skicka ett mail till någon som sitter och kollar vad det kan vara för fel :S Det är nog helt sant, det är svindyrt att få support av en levande människa för en köpt mjukvara. Mina föräldrar t.ex. betalar 5 000 kr (exkl. moms) varje år för att få ringa ArchiCad-supporten när programmet strular. Förmodligen väl investerade pengar med tanke på alla timmar de annars hade slösat bort. Men du som privatperson bör nog vända dig till deras FAQ eller något forum. GTAsajten? Redigerad 3 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Du ska kunna ha FRI privat support (under vissa förhållanden), speciellt ifall du köpt en vara och den inte funkar från start Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.