Jump to content

ÄR det verkligen sant!?

Plaisir
 Share

Recommended Posts

Trodde verkligen inte att det var sant när jag läst det första gången. Antog att de rader efter betydde att man fick det gratis.

Men icke. Support ifrån Microsoft när deras mjukvara fallerar kostar 665 SEK!

Hur jävla sjukt är inte det?

Hur kan dom mena att dom ska ta betalt för att hjälpa mig med en produkt som jag betalt dyra pengar för när den är felaktig?

Jag blir så jävla trött på dom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, så du bad om hjälp för att en produkt var fel och nu måste du betala 665:-?

Näe jag kan inte uppdatera och använda en produkt (Media Center) därför att något blir fel varenda gång det ska installeras och för att få hjälp måste jag tydligen vända mig till deras support vilket kostar 665:- och det är för att skicka ett mail till någon som sitter och kollar vad det kan vara för fel :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe jag kan inte uppdatera och använda en produkt (Media Center) därför att något blir fel varenda gång det ska installeras och för att få hjälp måste jag tydligen vända mig till deras support vilket kostar 665:- och det är för att skicka ett mail till någon som sitter och kollar vad det kan vara för fel :S

Det är nog helt sant, det är svindyrt att få support av en levande människa för en köpt mjukvara.

Mina föräldrar t.ex. betalar 5 000 kr (exkl. moms) varje år för att få ringa ArchiCad-supporten när programmet strular. Förmodligen väl investerade pengar med tanke på alla timmar de annars hade slösat bort.

Men du som privatperson bör nog vända dig till deras FAQ eller något forum. GTAsajten?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor