skarin Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Vice City laggar! Mina Specs: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vice City laggar! Mina Specs: Ingen aning om det kommer hjälpa, men pröva att köra det i kompabilitets läge för Windows XP. (Om det finns för Windows Vista?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 4 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Ingen aning om det kommer hjälpa, men pröva att köra det i kompabilitets läge för Windows XP. (Om det finns för Windows Vista?) testade men det funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Fungerar andra spel bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Tack för Vista-nyckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Tack för Vista-nyckel vill du ha min å Redigerad 9 januari, 2009 av Gamo1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts