Jacker Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Om ni har vart där kan ni gärna skriva lite om det, hur likt det var VC o.s.v!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jepp, jag har varit på sportlovet 03 alltså nån månad sen Det liknade nog inte värst mycket Vice City soligt var det nog,men kriminaliteten var inte lika hög, lol inga Tommyn som springer omkring på gatan och stjäl bilar Jag kan skriva mer om det intresserar någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Jepp, jag har varit på sportlovet 03 alltså nån månad sen Det liknade nog inte värst mycket Vice City soligt var det nog,men kriminaliteten var inte lika hög, lol inga Tommyn som springer omkring på gatan och stjäl bilar Jag kan skriva mer om det intresserar någon... Grymt!!!! men vart det så där att det var en ö med en stor strand och Ocean Drive, hotell o.s.v.??? och en stads del med ett "Downtown", Little Havana, Little Haiti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Hallå???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 mm..ja har varit där..o de e fan mer kriminalitet än i vice city, specielt i haiti o havanna Fast papa vill kolla där fastän vi inte vart rekomenderade att göra det Men det var fett flummigt där alltså..läskigt faktist...annars var staden skit skön, specielt ocean drive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Grymt!!!! men vart det så där att det var en ö med en stor strand och Ocean Drive, hotell o.s.v.??? och en stads del med ett "Downtown", Little Havana, Little Haiti? Ocean Drive, jooo!! Little Havana såg jag men inte någo Little Haiti... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts