I lol Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) För någon vecka sen fungerade µTorrent utmärkt, och jag kunde enkelt ladda med hastigheter upp till 500-800 kb/s Men nu.. Ligger nedladdningshastigheten 0.1kb/s - 40 kb/s och uppladdningshastigheten 3-6kb/s. På precis alla torrenter, och anslutningen på alla datorer blir väldigt långsam, 148.13 kbit/s kom jag upp till med TPTEST. Och när anslutningen är i full funktion 6.91Mbit/s Så om någon har någon aning om av det kan bero på, meddela gärna. Tack på förhand! Redigerad 2 januari, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Hände samma sak för mig och en polare när vi uppdaterade till 1.8.x, allt gick löjligt slött trots att vi tankade i extremt låga hastigheter. Slutade efter ett tag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Hmm... kanske det är någon form av överbelastning eller något Btw, Nu öppnade jag porten, men verkade inte förändra något. Edit: Yes it did, nu laddar det lite snabbare. Och anslutningen är inte i sin samma tröghet. ca 9 kb/s ner, och anslutningen är 400 kbit/s Iaf lite bättre är det ju. Redigerad 2 januari, 2009 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag brukar ha samma problem i µTorrent, men efter några dagar är det som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag hade liknande problem när jag hade bredbands-TV'n inkopplad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts