GTA_Narkomanen Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Skapade kontot 2003 och namnet blev kanske inte det trevligaste i historien, det går inte att byta användarnamnet, eller? Tack! Redigerad 2 januari, 2009 av GTA_Narkomanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45116 You're welcome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Eftersom du är skapligt välkänd så kanske du bara kan skapa ett nytt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Eftersom du är skapligt välkänd så kanske du bara kan skapa ett nytt konto. Få inte han bannad :rant: Han måste fråga först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Eftersom du är skapligt välkänd så kanske du bara kan skapa ett nytt konto. Han har ju medlemsid på 3k, den bästa siffran! Ett namnbyte stödjer ju dessutom forumets underhåll. ... Men vem är jag att snacka, jag är ju inne på mitt fjärde konto... Fast jag hade mina anledningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Han har ju medlemsid på 3k, den bästa siffran! Ett namnbyte stödjer ju dessutom forumets underhåll. ... Men vem är jag att snacka, jag är ju inne på mitt fjärde konto... Fast jag hade mina anledningar! Ja, bannad t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts