Adde151 Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 behöver hjälp med detta uppdar. jag har bestämt träff med MR. Goldberg men jag vet int var jag ska åka? är det någon som vet vart man ska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hugobert Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 behöver hjälp med detta uppdar. jag har bestämt träff med MR. Goldberg men jag vet int var jag ska åka? är det någon som vet vart man ska? Kommer upp en markering på kartan 2-3 timmar innan mötet. Kolla din telefon för dag och tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Under tiden kan du passa på att köpa nya fina kläder, det är typ en del av uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Tips på bra ställe att köpa fin kläder åk till Perseus klädaffär om du är osäker vart det ligger kolla din map eller så tar du taxi. Om du ska ha en svart kavaj och slips så får du pröjsa typ 2000 sen fin byxor för 1000 om ja minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts