Kebab Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Mitt år var väl i stora drag såhär (ej kronologisk ordning): Körkort Fallerande betyg, till följd av grymt dåligt engagemang i skolan Två utlandsresor. Italien i somras och Storbritannien nu på hösten. Enveckas ledarskapsutbildning i Stockholm Flytt från landet in till innerstaden "Genombrott" inom gtastuntingens värld (jag vet att ni inte bryr er) Riktigt dålig närvaro på gymmet Jag har insett att jag är en kattmänniska. Ni får gärna göra sammanhängande texter och så om ni vill. Jag skrev det här bara lite snabbt, och jag har faktiskt rätt att skylla på klockan som är alldeles för mycket. Men ville inte skjuta upp på tråden, för då skulle jag bara glömma bort att skapa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) + Fick mina första betyg, och var väl rätt bra. + Utökade min cd-samling med massa bra skivor. + Började skriva mer texter. + Blivit mycket bättre på att spela gitarr. + Klarade 100% på GTA: SA - *** i tyska. - Råkade spara över 100%-sparningen med en på skoj-sparning (har börjat en ny till 100, men har bara runt 70) - Kommer inte ihåg vad som hänt under 2008 mer än det här och lite annat som varken är plus eller minus. Redigerad 1 januari, 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Hmm! Gick ut ur grundskolan! Åkte på endast en konsert! Fick dock träffa Mike Tramp och alla andra i White Lion. Wrath of the Lich King! Lärt mig mycket om filmredigering och specialeffekter! Suttit för mycket framför datorn! Kommer inte på så mycket annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) GTA IV! Det har gått väldigt bra i skolan! Jag har varit mycket mer aktiv på GTASajten! Spelat för mycket! Något mer kommer jag inte på. Redigerad 1 januari, 2009 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) Hade praktik i Sälen och hade sjukt jävla roligt. Fick MVG i 5 av 7, VG i den andra 2Tog studenten i somrasJobbade ett litet tag i GrytthyttanBodde och jobbade hela sommaren på ett hotell, Selma Spa+Flyttade till Norge/OsloFörlovade migÅkte till Norrland på roadtrip för att fiska i 6 dagar med mina kompisar Tränade 4-5 gångerFlyttade till Norge/OsloSämsta nyårsaftonen everTog studenten Redigerad 1 januari, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 År 2008 för mig var i stort sett : Playstation 3! GTA IV! Skype Skapa musik Festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) Träffade världens bästa tjejÅkte till Köpenhamn med 4 vänner och såg Kate NashStartade ett korplag som stått för mycket kulVar på HultsfredVar på EmmabodaVar på Way Out WestStartade ett bandLärde mig spela trummorBesökte OsloVar i Köpenhamn med 6 vänner och såg MGMTJobbade tolv dagar och tjänade 10 000 kronorRoligaste nyåret någonsin¨Fick MVG i alla ämnen och stipendie på 800 kronorBodde ensam en vecka i somras och hade skönaste, men onyttigaste, tillvaron i hela världenSommaren präglad av mycket tennis och volleyboll på strandenTog slut med tjejen Det allra bäst med 2008 var Emmaboda. Och det har verkligen varit det bästa året någonsin, helt klart. Redigerad 1 januari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Träffade världens bästa flicka, som nu är min flickvän. Körkortet är betalat och klart, allt som fattas nu är att jag ska klara följande tester som kommer. Jag har i stort sett rasat i vikt, just nu är det bara skinn på mage och lår som ska tränas bort. Jag har bytt stil, till det bättre enligt mig. Fått mer vänner, känt mig "omtyckt" för första gången. Jag tycker om mig själv mer nu än förr. Fått sjukt många IG-Varningar Fått ett ansikte på stan. (Stort eller inte, kul att veta att folk vet vem man är). Kommit fram till att jag borde vara mer social med familj och vänner. Jag har varit på båda Dreamhack 2008, både Winter och Summer. Jag har varit på Skogsröjet. Backyard Babies Live. Disturbed Live Upplevt riktig kärlek. Lagt ner alkohol m.m. Klarat alla Tiers på GH3 på Expert, förutom Devil Went Down To Georgia. Blivit sviken av allt för många vänner. Förlorat för många vänner pga kärlek. Fått vänner genom kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Gått ur grundskolan med bra betyg Börjat spela gitarr Såg The Mars Volta i februari Har tränat mycket. Gymträning jan-maj, sen löpträning fram till sep och nu har jag börjat komma igång med gymmandet igen Har varit på flera resor under sommaren och lärt känna människor jag är lycklig över att känna Blivit kär på riktigt för första gången Fått ett nytt umgänge här hemma, eller... snarare uppgraderat Börjat gymnasiet och fått en bra start där Blivit sårad på riktigt för första gången OS i Peking Det är nog det, jag kommer inte på något mer negativt. Det säger en hel del, och precis som Tweak har det här varit det bästa året någonsin för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Jobbat hela åretSparat ihop drygt 130.000:-Köpt ny datorGått upp drygt 10 kiloFörstört mina sömnvanorGlidit ifrån mina polareTjejkompisens morsa begick självmordInte ett enda ragg 2008 typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Jobbat hela åretSparat ihop drygt 130.000:-Köpt ny datorGått upp drygt 10 kiloFörstört mina sömnvanorGlidit ifrån mina polareTjejkompisens morsa begick självmordInte ett enda ragg 2008 typ.. OT: Är det A Clockwork Orange i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 OT: Är det A Clockwork Orange i din signatur? Yes box. OnTopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 +/- Vår ena bildlärare föll och bröt benet. - Vi fick en värdelös vikarie i tre månader. + Vi kallade henne för Darth Vader. - Jag sög i skolan. + Superduperkalas på skolavslutningen. - Tråkigt sommarlov i början. + Åkte upp till Stockholm och träffade vänner till min barndomsväns. + Hade skitkul i Stockholm. +/- Sommarjobbade på marknader. + Tjänade pengar. - Var hemifrån i två veckor. + Kom hem trots allt. - Fick uppleva Åseles marknad. + Hade huset för mig själv i en vecka. - Tråkigt sommarlov resten av lovet. + Skolan började. - Ny kurser i skolan började. - Jag började skolka igen. +/- Jag fick tider hos kuratorn. - Jag använde inte tiden med kuratorn. - Vår mentor hamnade på sjukhus på grund av reumatism. + Vår mentor kom tillbaka till skolan. +/- Vår mentor sjukskrev sig. - Rykten om att vår mentor sagt upp sig började cirkulera. + Ryktena var falska. - Jag fick göra pissprov på grund av drogrykten. + Provet visade negativt. - Knarklangarrykten om mig i Ödeshögs skolor. + Jag och en klasskamrat snackade om att skaffa lägenhet. - Vi fick inte för våra föräldrar. + Råkade komma i kontakt med en tjej. + Råkade träffa en tjej efter kontakt. - Gav upp på skolan. + Tog tag i skolan. - Misslyckades ändå. + Träffade en tjej igen. - Insåg att 30 mil i buss inte är världens mest bekväma sak. + Fick sitta bredvid en kille som liknade som KalleR som verkade oerhört besvärad över att behöva sitta bredvid mig. + Det var kul. + Jag och min klasskamrat snackade ihop oss om en lägenhet. + Vi fick för våra föräldrar. - Alexander begick självmord. +/- Jag fick veta vad som orsakade att det blev så plötsligt. + Jag och klasskamraten fick tag på en lägenhet. + Vi fick den utan konkurens. - Nyår kom. - Nyårsångest. + Nytt år. Mitt år, vad jag har lagt i minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Körkort.Besökte London.Första fyllan.Tycker, personligen, att jag utvecklats inom fotografering.Har höjt självförtroendet en aning. Har slappat mer i skolan.Ingen framgång inom kärleken.Första fyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 + Körkort + EuroFurence i tyskland + Resan till/från EF med andra furs - Mestadels arbetslös - Latat mig + Träffat andra furfags & zoo's + Ny dator - Upp i vikt + Gowsat med schäfrar + Tjänat lite pengar - Slösat alla pengar - Extremt tråkigt + Spenderat helg i malmö/köpenhamn med nån speciell - Glidit ifrån vanliga polare + Träffat massa nytt folk onlajn - Lika dåligt minne as allways Typ. har inte hänt mycket 2008 för moi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Gjorde iof en kortare sammanfattning i Vardagssnack, men ok... + Utgångarna ökade markant, åh dansgolv Sade upp mig från ett jobb som var för krävande En hel del gjort med bilskrället Inte gjort så mycket särskilt egentligen Hade en skön slapp sommar Köpt massor med bra skivor - Inte gjort så mycket särskilt egentligen Tappat kontakten med typ alla gamla gymnasiepolare, trist. Borde följt med Arvid till Emmabodafestivalen Inget nytt jobb i sikte Sammantaget tycker jag ändå 2008 har varet ett helt ok år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) 2008. Året då allt förändrades. Jag blev kär (Anna är det bästa som någonsin har hänt mig, jag är så lycklig)Jag har gått ner i viktJag har fått bättre självförtroendePiteå Dansar och LerJag började ta tag i skolan då trean börjadeJag vet vad jag ska göra efter studentenGran CanariaJag har skaffat nya vännerJag har blivit mer sparsam (i alla fall under hösten)Klassfest Jag var sjukt deprimerad över vissa kärleksbesvärJag har glidit ifrån familjenJag har börjat slacka i skolan igenJag gick ut tvåan med sjukt många IG'n och uppskjutna betygslutJag har glidit ifrån vissa gamla vännerGran Canaria Ungefär det jag kommer på nu. Bring it on, 2009! Redigerad 1 januari, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Jag har glidit ifrån vissa polare lite Suttit vid datorn för mycket Renoverade mitt rum Jag har fått bra betyg Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 I det stora hela har jag utvecklats i parkour. Jag förstår inte hur, men det känns som om jag nått grunden till att fortsätta. Utan att tveka har parkour påverkat hela min livsstil. Det är fanimej det bästa jag någonsin kunde ge mig in i. Without philosophy action has no meaning.. Så sant som det är sagt. Jag fick höra att jag har blivit positivare och gladare i skolan och alla lärare har sagt att jag har förändrats jättemycket sedan förra året. Jag har blivit sjukt mycket fysiskt och mentalt starkare. Jag har fått mer energi, vilja till saker och ting samt att jag har blivit modigare. Har även blivit mycket mer avslappnad och lungn. Hetsar inte upp mig för små saker, har inte haft ont i magen, huvudet och kroppen flera gånger i veckan i skolan heller. Har enbart hänt ibland. Har höjt mitt självförtroende rejält också. Det är så mycket som har förändrats alltså. Det går inte att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 2008 är nog både mitt bästa år någonsin, men samtidigt det sämsta. Jag sover knappt längre under terminerna, jag slarvar med maten och äter knappt ibland. Jag har inte tränat på regelbunden basis samt bränt skrämmande summor på alkohol och utgångar. Samtidigt har jag haft helt sjukt kul, sett mig själv utvecklas som person genom flera etapper under året, verkligen bundit mig med livsvänner, fått flickvän etc. Samtidigt som jag inte har fuckat skolan alls egentligen, men det säger nog mer om skolan än om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts