Baccarra Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Märkte till min stora förvåning idag att alla pengar jag har tjänat var helt borta. Stod på Level 2 för någon dag sen, och idag stod jag på 0! Någon som varit med om detta innan, eller vet vad som kan ha varit problemet? En annan fråga också. Försökte vinna "Team Player" trofeen. Valde Team Deatmatch. Skjöt minst 10 motståndare, utan att får trofeen. Någon som har en förklaring? MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Märkte till min stora förvåning idag att alla pengar jag har tjänat var helt borta. Stod på Level 2 för någon dag sen, och idag stod jag på 0! Någon som varit med om detta innan, eller vet vad som kan ha varit problemet? En annan fråga också. Försökte vinna "Team Player" trofeen. Valde Team Deatmatch. Skjöt minst 10 motståndare, utan att får trofeen. Någon som har en förklaring? MVH För att få team player måste du döda två samtidigt. Jag sprängde en bil så två dog och fick det nämligen. Din första fråga har jag inget svar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ingen aning angående det första, men det kan inte ha varit så att du spelade orankat en gång? Där får man ju inga pengar. Däremot vet jag vad som är felet angående din andra fråga. Det du måste göra är att döda 5 olika personer i samma match, så det räcker inte med att döda 4 killar 45 gånger. @ Bubbli: Skön slutsats du drog där, man ska döda 5 stycken men 2 av de måste man döda samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baccarra Skrivet 31 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Ingen aning angående det första, men det kan inte ha varit så att du spelade orankat en gång? Där får man ju inga pengar. Däremot vet jag vad som är felet angående din andra fråga. Det du måste göra är att döda 5 olika personer i samma match, så det räcker inte med att döda 4 killar 45 gånger. @ Bubbli: Skön slutsats du drog där, man ska döda 5 stycken men 2 av de måste man döda samtidigt? Hur gör man när man spelar orankad då? För jag har ALLTID gjort likadant. Valt Quickmatch och sen lirat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Ingen aning angående det första, men det kan inte ha varit så att du spelade orankat en gång? Där får man ju inga pengar. Däremot vet jag vad som är felet angående din andra fråga. Det du måste göra är att döda 5 olika personer i samma match, så det räcker inte med att döda 4 killar 45 gånger. @ Bubbli: Skön slutsats du drog där, man ska döda 5 stycken men 2 av de måste man döda samtidigt? Fo' real? Aja, antog att det var så eftersom det var då jag fick den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Hur gör man när man spelar orankad då? För jag har ALLTID gjort likadant. Valt Quickmatch och sen lirat! Spelar du på PC eller? Där vet jag inte hur det är, llirar bara på Xbox där man kan välja på Ranked eller Player Match, där Player Match är orankat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baccarra Skrivet 31 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Spelar du på PC eller? Där vet jag inte hur det är, llirar bara på Xbox där man kan välja på Ranked eller Player Match, där Player Match är orankat. Jag lirar på PS3. Har spelat på samma sätt sen jag köpte det på release dagen, det var bara igår som allt hade försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Då vet jag inte. Får hoppas på att någon annan med PS3 tittar in och berättar om det är lika för dem eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag har bestämt för mig att jag varit på högre ranks än det jag är nu. Olika ranks för olika grenar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aftelifoewirl Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 om man har köpt stats till ninjan bör man få lite extra för de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts