VenoM Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Hemma själv, slappkläder antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag ska vara hemma och äta mat med mina föräldrar, jag ska inte ha några speciella kläder på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag lovar att du får en bild, både här i och i klädskåpet imorgon vid 16.00 tiden ungefär ! Okej, schysst! Jag köpte själv ett par svarta Bläck-jeans häromdagen. Dem gör stiliga kläder, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Blir väl säkert som vanligt man tar på sig sin skjorta och jeans som man har gjort 2 år i rad nu. Blir säkert samma sak iår igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Okej, schysst! Jag köpte själv ett par svarta Bläck-jeans häromdagen. Dem gör stiliga kläder, absolut. You got that right, man ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) Kommer käka middag hemma med föräldrarna för att sedan åka iväg ut till ingenstans där Myrcht bor och dit de flesta av mina vänner hade tänkt att bege sig. Kommer nog inte klä upp mig mer än att jag har en stilig skjorta på mig. Ut till ingenstans?? Vill du bli insläppt imorgon eller? Själv kommer man köra på svarta Jeans och svart skjorta Redigerad 30 december, 2008 av Myrcht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Är det nyår så är det. Något i stil med detta blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ska på ett litet partaj med människor ifrån klassen och sånt, och jag ska ha sjukt stiliga kläder på mig; rutig slip-over med skjorta, och ett par svarta byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Hemma och vara med familjen, äta någon middag, dricka Champagne, dra iväg några raketer. Blir nog mina vanliga kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Inget planerat än. Han vi skulle vara hos ska dra till Norge över nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag och bruden åker in på middag hos en kompis i Göteborg. Senare på kvällen kommer det fler folk, det blir en hel del dricka och annat kul. Kanske gör ett besök i fylletråden Jag klär inte upp mig direkt, men tar väl på mig några snygga kläder, jag köpte en ny tröja idag så den kommer jag att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Ska dricka cuba libre (bacardi black & cane cola + lime & is) i ett wt-område iförd svart Mussolini-skjorta. Försöker ordna musik till det nu, vilket lär bli en lågkvalitativ kompott från helvetet eftersom alla har olika smak; SebastiAn blandat med Xasthur ungefär... Kommer trilla i norra hamn och därigenom slippa härifrån för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jag ska vara med några kompisar, äta god middag, se någon bra film och bara chilla. Ingen alkohol kommer att finnas med. Efter tolvslaget kommer jag däremot att åka hem till min gata där en granne har fest. Kommer väl att stanna där någon timme och röka en cigarr eller något för att fira det nya året. Kommer inte att dricka då heller. Jag ska ha på mig en blå\vit randig t-shirt från Cubus tillsammans med en lite finare ziphood och svarta jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Ja du, som vanligt lär nyår bli misslyckat. Moder o fader skall iväg vilket innebär att jag får äta själv (läs pizza). Sedan ska jag väl dricka några goda öl med ett par vänner men vad som händer efter det har jag ingen aning om. Är iaf hyffsat vackert klädd med en ny Benny-skjorta som införskaffades på mellandagsrea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) Några polare lyckades få tag på Absolut Pear... Funkar att blanda med sprite? Aldrig provat pear faktist. Redigerad 31 december, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jahapp, ska vara hos några släktingar som bjuder på mat och förhoppningsvis stannar vi där ändå tills tolv, annars vet jag inte vad jag ska göra... Skulle vara gryyymt att dra upp på dundret för att se allting och fota men det verkar inte som någon vill följa med och dessutom är det olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jag och mina vänner har beställt mat från en restaurang som vi några stycken ska äta runt 19 någon gång så jag hinner. Senare ska vi på hemmafest, som tyvärr är i en lägenhet och inte en villa. Ett plus är att den har port och portkod vilket hindar oinbjudna från att komma. + Nyklippt, skönt som fan. Svart kavaj, mörkblå skjorta, svart slips och svarta chinos eller kostymbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Jag borde ha köpt en kavaj kanske.. Fast jag har inga snygga byxor att bära upp den med, så nej, Jag ska på en middag vid halv sju som två kompisar arrangerar. En av dem fyller år idag och den andra fyller år om tre dagar, så det blir en nyårs- och födelsedagsmiddag kombinerad. Efter middagen är det fest, och jag kanske följer med födelsedagsbarnet ut, beroende på vart de går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Blir hemmakväll med champagne och det där på svt.. Kläderna kommer vara hemskt normalt, hoodie och jeans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Kavaj, jeans och en snygg t-shirt. Fest ikväll. Vodka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts