Adde151 Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 det är ju ett uppdrag som man ska till internet café´t och boka ett möte med någon person so mjag har tappat namnet på. men i alla fall så har han ju bestämt en tim och så ska man träffa personen. Men nu är frågan vart är det som man ska träffa personen för jag hittar inget speciellt på kart så HJÄLP MIG tack ial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Om du har bokat daten med French Tom så kan du kolla på mobiltelefonen. I vänstra hörnet längst ner så finns det en lite ringklocka. Den är inställd på en speciell tid, och när den tiden närmar sig så kommer uppdraget att återupptas och du får vidare instruktioner tror jag. Om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adde151 Skrivet 30 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 nej inte french tom utan någon annan länger fram i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jaha just det. Men jag tror fortfarande att du ska vänta tills tiden du ska träffa honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts