FoxtroT Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Tja, sitter och ska lana med 3 polare nu, men de har Vista och jag har XP, problemet är att de kan se mig i listan under games, men kan inte connecta, och jag ser dem inte ens. Vi måste lira detta spel, och hjälp fort skulle uppskattas! Spelet är Age of emires 1, med expansionen, jag kör XP SP3, Dom kör Vista 64bit. Vi försökte i Tcl/ip connection. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Ni kan alltid prova att dra hem Hamachi och köra med varandra över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Ni kan alltid prova att dra hem Hamachi och köra med varandra över det. Guiden funkar inte, när jag ska joina en testserver så går det inte för att den är full. men har laggt upp server, och dom har joinat den, men vi förstår itne vad vi ska göra nu? Har aldrig använt Hamachi nångång. Redigerad 28 december, 2008 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Guiden funkar inte, när jag ska joina en testserver så går det inte för att den är full. men har laggt upp server, och dom har joinat den, men vi förstår itne vad vi ska göra nu? Har aldrig använt Hamachi nångång. Någon skapar ett spel, ni använder IP't som ni fått av Hamachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Någon skapar ett spel, ni använder IP't som ni fått av HamachiVanligt LAN ska väl ändå fungera med Hamachi. Men om inte så är Hamachi-IP:t vad ni ska använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Någon skapar ett spel, ni använder IP't som ni fått av Hamachi Okej, men det kom upp samma skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts