guardian Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Fick det också. undrar vad som händer om man svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Typiskt.. Jag som tänkte starta en tråd och tacka GTASajten för att jag lyckats hitta nån att leva med.. Men tji fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag tror det räcker nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag tror det räcker nu... Jag såg att Lajjan hade postat senast i den här tråden och jag förstod direkt vad som var i görningen. Håller med, förresten. MEN! Jag undrar fortfarande hur det kommer sig att jag inte fick något PM när alla andra verkar ha fått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 MEN! Jag undrar fortfarande hur det kommer sig att jag inte fick något PM när alla andra verkar ha fått det? Var det inte du som hade full PM-box? Sånnt här är förresten lika störande som dem där jävla "I cant upload my pics on msn for some reason"-meddelandena på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Fick också det där mailet med exakt samma text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) lovinababy123 är kär i mig, vad ska jag göra? Redigerad 29 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Har inte fått något, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Sorry grabbar men hon är min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Sorry grabbar men hon är min! och du är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 och du är? Hennes man. Har du något emot det? Eller blir du bara avundsjuk? Vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag har emd träffat henne! Skrev lite på hennes profil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 vem fan skulle ens skriva till killens e-post adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 vem fan skulle ens skriva till killens e-post adress? Vem fan drar upp en en månad gammal oaktuell tråd om inte du? (Förlåt men jag tycker inte om dig ) Btw: Den numera oaktuella kvinnan föll till slut för mig. (om någon undrade vart hon tog vägen sen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts