Lajnux Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Loggade nyss in på gtasajten och såg att jag hade fått ett PM och det verkar vara från en bot. Vet inte riktigt varför det här skulle hjälpa men det kanske är någonting att uppmärksamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Grr, någon är ute efter dig! Efter mig också, faktiskt. Samma tjej också, så det är bäst att du inte svarar eftersom hon gillar mig mest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Alla verkar få det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Gah, hon krossade mitt hjärta. Vi som skulle establisha en lång lasting relation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Där ser man. Jag som kände mig lite speciell som omväxling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 (redigerad) Där ser man. Jag som kände mig lite speciell som omväxling. Synd om dig har också fått ett pm livet kan vara hårt i bland Redigerad 27 december, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Nu har boten kommit till bokstaven R. Fick nyss pm jag också. :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Det nya rekordet för antal PM/dag har stigit till 666. Dessa botar... vi får nog försvenska registreringsprocessen igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Alltså grabbar, hon gillar mig mest. Det var jag som fick hit hon, hon visar allt be happy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 lovina.mpka@yahoo.com Hello. My Name is Lovina I come across your profile at www.gtasajten.com and i will like you to email me back to my in box so that i can send you my picture for you to know who i am . i believe we can establish a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box(lovina.mpka@yahoo.com)This is because i don't know the possibilities of remaining in forum for a long time.Thanks,waiting to hear from you soonest. Lovina. Hehe, blev lite brydd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 JAG FÅR INTE ENS KÄRLEKSBREV AV BOTAR LOLWTFOMG. Någon som kan berätta vad det står i hela PM;et? Jag menar, vad kan dom tänka sig tjäna på... det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jag som trodde mitt ständiga postande i bild på dig själv tråden hade gett avkastning! kukskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Hon skicka till mig först, BACK THE FUCK OFF! Haha, bara att ignorera. Har fått likande på myspace. Redigerad 28 december, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag fick inget. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag fick! Hon verkar gilla mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 I'm in love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Nu fick jag också PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Hom är min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 JAG FÅR INTE ENS KÄRLEKSBREV AV BOTAR LOLWTFOMG. Någon som kan berätta vad det står i hela PM;et? Jag menar, vad kan dom tänka sig tjäna på... det där? Syn! eftersom jag fick det Tror de lägger till ens epostadress i en sådan massutskickslista där man vunnit vinster eller liknade... Något med eposten är jag rätt säker att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag är kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts