Mr Mister Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Det är så att jag precis skaffat mig Live Gold och tänkte att jag minsann skulle nörda GTA IV online hela kvällen. Men så när jag skall ansluta till ett spel, så går det inte! Det enda som kommer upp är en meny där man väljer stadsdel, trafikflöde osv. Jag kan inte joina! Kan det vara fel på mina nätverksinställningar? Har googlat på det, men hittar inget svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Det är så att jag precis skaffat mig Live Gold och tänkte att jag minsann skulle nörda GTA IV online hela kvällen. Men så när jag skall ansluta till ett spel, så går det inte! Det enda som kommer upp är en meny där man väljer stadsdel, trafikflöde osv. Jag kan inte joina! Kan det vara fel på mina nätverksinställningar? Har googlat på det, men hittar inget svar. Har du andra spel som har Live? Testa med dem och kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Har du andra spel som har Live? Testa med dem och kolla om det funkar. Testade precis med Midnight Club: Los Angeles. Samma problem där, inga motståndare hittas. Blir så j*vla trött på krångel! Om någon vänlig själ kan hjälpa mig blir jag oerhört tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Testade precis med Midnight Club: Los Angeles. Samma problem där, inga motståndare hittas. Blir så j*vla trött på krångel! Om någon vänlig själ kan hjälpa mig blir jag oerhört tacksam. Du kan försöka hitta felet här . Har f.ö aldrig hänt mig, så jag kan inte hjälpa till mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Du kan försöka hitta felet här . Har f.ö aldrig hänt mig, så jag kan inte hjälpa till mer Hittade tyvärr inget som kunde hjälpa mig där. Verkar som att själva internetanslutningen fungerar, jag kan ladda ner demos osv. Det enda som inte fungerar är multiplayer. Tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Juste, är ditt account över 18 år eller har din/a föräldrar ett account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Juste, är ditt account över 18 år eller har din/a föräldrar ett account? Japp, ställde in det på 1987. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Låter lite som om Xboxet inte fattat att du har guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Låter lite som om Xboxet inte fattat att du har guld. Eller att han har föräldrar skydd. @Mr Mister Ställde du in ditt födelse datum på 1987? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Eller att han har föräldrar skydd. @Mr Mister Ställde du in ditt födelse datum på 1987? Är den msn som ditt account har på 1987 eller senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Är den msn som ditt account har på 1987 eller senare? Jag minns inte riktigt. Men jag har ju ändå valt att man skall kunna spela alla spel oavsett ålder på Dashboard. Borde ju inte spela någon roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jag minns inte riktigt. Men jag har ju ändå valt att man skall kunna spela alla spel oavsett ålder på Dashboard. Borde ju inte spela någon roll? Vet tyvärr inte. Har du kvar den msn som du gjorde xbox live accountet på? Isåfall kan du logga in på hotmail.com och kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag minns inte riktigt. Men jag har ju ändå valt att man skall kunna spela alla spel oavsett ålder på Dashboard. Borde ju inte spela någon roll? Alla spel kanske, men alla spel ONLINE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts