Vice. Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Grattis till vinnarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Och, liksom... Jag vet inte, det här får bli mitt försök att skriva ihop något halvt sammanhängande som beskriver hur jag känner. Jag menar, silver i årets stil, årets medlem, guld i årets musikrecensent, årets fotograf, och årets trevligaste forumit! Från de djupaste vrårna av mitt hjärta - tack! Jag gör alltid mitt bästa för att vara trevlig, men... med medforumiter som er är det å andra sidan inte särskilt svårt. Ni rockar, verkligen, och allt det här betyder väldigt mycket för mig. Tack igen. Jag hoppas också att ni tycker att forumgalan skötts bra i år, och jag har hela tiden sett det som en ansvarsfull och hedervärd grej att göra. Jag har nu kollat igenom alla röster igen, och bortsett från att tobbe var nominerad till 'Bästa signatur' och Vices fjärdeplats i 'Årets moderator' tror jag inte att det är några fler fadäser. Och ursäkta att jag inte kom till att göra de där pokalerna jag hintade om i inledande skedet av allt, plötsligt blev allt stressigt kring jul och nyår. Gott nytt år i förskott, jag åker iväg i några dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Brons! Tack till dom som röstade på mig som årets fotograf. Tycker det var helt rätt att AngeyAxel fick flest röster. En mycket värdig vinnare i den kategorin. Stort grattis till dig, och tack så mycket för att du höll i allt det här! *applåder* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Tack till mig som nominerade mig själv som partajare och lyckades kamma hem en femteplats (vi var bara fem) utan några röster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Jaha, 10 nomineringar och 6 vinster. Ett halvbra resultat kan man väl säga... Nej men seriöst, jag är givetvis glad och tacksam. Tack till alla er som röstade på eller nominerade mig i de olika kategorierna! Jag lyckades inte försvara min årets debattör-trofé från i fjol, utan den tillföll The Dude. Jag röstade själv på (och nominerade) honom och det var inte mer än rätt att han vann den kategorin! Likaså "gav jag tillbaka" utmärkelsen årets konstnär till Patrik (som jag f.ö. röstade på och nominerade), även det ett bra val. Hans konst spelar i en helt annan division än teckningarna i mina fulserier. Jag behöll dock årets skribent och årets roligaste medlem och det uppskattar jag. Att bli vald till forumets mest respekterade medlem och samtidigt årets medlem är naturligtvis en ära av stora mått. Att jag vann i årets avatar var en överraskning, en positiv sådan. "Hederspris 2008" känns lite som att vinna en Oscarstatyett för bästa smink, men kul iaf! Tack! (Röstade inte på mig själv i nån kategori btw ) --- Jag vill tacka AngryAxel för utmärkt arrangemang och engagemang, jag har svårt att tro att det här kunde ha gjorts mycket bättre. Det enda jag saknade var en "redovisning" av hur stor andel av rösterna som vinnarna i respektive kategori fick (så som Vice gjorde) men det är småsaker. Bra jobbat! Nästa gång det behövs mods hoppas jag att du skickar in en ansökan- you have my endorsement. --- Slutligen, angående okka som vann Memorial-priset; vad är situationen med honom egentligen? Är han fortfarande bannad? Redigerad 28 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Slutligen, angående okka som vann Memorial-priset; vad är situationen med honom egentligen? Är han fortfarande bannad?Den allsmäktige själv har bannlyst okka permanent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Oj! Grattis till alla vinnare! Tack till er som nominerade mig och röstade fram mig som Årets Romantiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Den allsmäktige själv har bannlyst okka permanent. H? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 H? Varför?Jag är inte jättesäker, men okka skapade en tråd där man skulle posta bilder på sina könsorgan (på skoj, förstås, ni minns väl Deltanators tråd?) och en moderator/admin fick droppen och bad Hultenius att permbanna okka. Det är vad jag vet, men om det är den historian som stämmer har jag noll aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jaha, 10 nomineringar och 6 vinster. Ett halvbra resultat kan man väl säga... Nej men seriöst, jag är givetvis glad och tacksam. Tack till alla er som röstade på eller nominerade mig i de olika kategorierna! Jag lyckades inte försvara min årets debattör-trofé från i fjol, utan den tillföll The Dude. Jag röstade själv på (och nominerade) honom och det var inte mer än rätt att han vann den kategorin! Likaså "gav jag tillbaka" utmärkelsen årets konstnär till Patrik (som jag f.ö. röstade på och nominerade), även det ett bra val. Hans konst spelar i en helt annan division än teckningarna i mina fulserier. Jag behöll dock årets skribent och årets roligaste medlem och det uppskattar jag. Att bli vald till forumets mest respekterade medlem och samtidigt årets medlem är naturligtvis en ära av stora mått. Att jag vann i årets avatar var en överraskning, en positiv sådan. "Hederspris 2008" känns lite som att vinna en Oscarstatyett för bästa smink, men kul iaf! Tack! Så ska det se ut! Har haft en liten klump i magen sedan förra året. BARA 4 VINSTER?? Dags att uppdatera din CV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Eh en 4 plats gör inge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Tjurig över att inte vinna årets badguy, allt Ferkan gör är att trolla lite. Men men, årets admin tre år i rad, göttans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) Jag är inte jättesäker, men okka skapade en tråd där man skulle posta bilder på sina könsorgan (på skoj, förstås, ni minns väl Deltanators tråd?) och en moderator/admin fick droppen och bad Hultenius att permbanna okka. Det är vad jag vet, men om det är den historian som stämmer har jag noll aning om. Hm! Detta måste utredas. Dags att uppdatera din CV? No wai. Då tror folk att jag stjäl "din" idé. Eh en 4 plats gör inge Heey! Du VANN ju i en kategori! Redigerad 30 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Gz vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Hm! Detta måste utredas. No wai. Då tror folk att jag stjäl "din" idé. Heey! Du VANN ju i en kategori! Mjoo Hoppas på att bli nominerad fler kategorier nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag glömde bort att rösta faktiskt, kom på det nån dag för sent. Men då jag ser att de jag nominerade ligger på hedersvärda platser i nästan alla kategorier kan man väl vara nöjd ändå. Gratulationer till pristagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Grattis till alla som vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 No wai. Då tror folk att jag stjäl "din" idé. Förlåt för att jag stal din idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Förlåt för att jag stal din idé. Alltså, jag har inget emot dig men du ska bara veta hur arg jag blir! Alltså, just nu kokar jag typ. Har så enorm lust att slå sönder dörren just nu! Skoja. Det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Thanks for the votes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts