SilentViper Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 (redigerad) Efter jag hade uppdaterat så fick ja in nån slags motion blur finns det nåt sätt att stänga av den? Hittar inte den i options vid grafik inställningar. Finns det nån fil eller nåt för att stänga av den? EDIT: Kör det på PC Redigerad 27 december, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Efter jag hade uppdaterat så fick ja in nån slags motion blur finns det nåt sätt att stänga av den? Hittar inte den i options vid grafik inställningar. Finns det nån fil eller nåt för att stänga av den? EDIT: Kör det på PC Provat att klicka "P"? Tror den stänger av och sätter på motion blur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Funkade lite sent svar suttit och kört IV nu nästan hela natten Hjälpte till spelet att flyta på lite bättre men hackar typ ett tag efter man har startat upp spelet men efter 10-20min spelande så funkar allt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts