Blachaze_93 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Det finns en sak jag har undrat väldigt länge. Varför kan inte Claude prata? Är det någon som vet det? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 (redigerad) Claude kan prata, han är inte stum eftersom du kan höra honom kvida lite när han fallit ifrån en tio meters höjd t.ex. Varför han inte pratar vet bara Gud (Dan Houser), jag tror att han är lite blyg bara.. Redigerad 27 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Claude kan prata, han är inte stum eftersom du kan höra honom kvida lite när han fallit ifrån en tio meters höjd t.ex. Varför han inte pratar vet bara Gud (Dan Houser), jag tror att han är lite blyg bara.. Man kan väl göra ljud även ifall man inte kan prata? Som jag tänkte så ser han ut att bli skjuten i halsen i introfilmen till GTA 3. Så min gissning är att stämbanden sabbades typ. Att han inte pratar i San Andreas tror jag är för att det inte finns anledning för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Man kan väl göra ljud även ifall man inte kan prata? Som jag tänkte så ser han ut att bli skjuten i halsen i introfilmen till GTA 3. Så min gissning är att stämbanden sabbades typ. Att han inte pratar i San Andreas tror jag är för att det inte finns anledning för honom. ... eller så är hans stämband fortfarande sabbade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 ... eller så är hans stämband fortfarande sabbade? SA utspelades väl innan GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Han snackar ju inte pga av den dumma idéen spelbranschen hade förut om att karaktären man spelade bara höll käft så skulle du som spelare kunna leva dig in bättre i karaktären och bli mer insatt i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Han snackar ju inte pga av den dumma idéen spelbranschen hade förut om att karaktären man spelade bara höll käft så skulle du som spelare kunna leva dig in bättre i karaktären och bli mer insatt i spelet... Allright tack då vet jag det, men alla dom här gissningarna var också jätte bra. Men det finns en till sak jag inte fattar. Vad menar egentligen CJ när han säger "That fucking snake without a tounge!" ??(Han menar ju såklart Claude..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Allright tack då vet jag det, men alla dom här gissningarna var också jätte bra. Men det finns en till sak jag inte fattar. Vad menar egentligen CJ när han säger "That fucking snake without a tounge!" ??(Han menar ju såklart Claude..) Shiiet, om jag säger "Blachaze_93, ser du katten därborta" och du svarar nej, och om jag sen kallar dig en blind jävel betyder det att du faktiskt är blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 SA utspelades väl innan GTA3? Touché... Shiiet, om jag säger "Blachaze_93, ser du katten därborta" och du svarar nej, och om jag sen kallar dig en blind jävel betyder det att du faktiskt är blind. Öh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Touché... Öh? Är du trög eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 30 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Shiiet, om jag säger "Blachaze_93, ser du katten därborta" och du svarar nej, och om jag sen kallar dig en blind jävel betyder det att du faktiskt är blind. Okeej jag fattar men jag undrade bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Okeej jag fattar men jag undrade bara... Och jag svarade bara... it's all good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blachaze_93 Skrivet 30 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Och jag svarade bara... it's all good. Yeah it's all good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezz Torrent Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Claude är stum. Det blir bekräftat i SA. Han är förmodligen född stum och har antagligen bara sysslat med småstölder, illegala race och andra mindre brott innan Catalina plockar upp honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Är du trög eller? Nej, ditt exmpel är helt åt helvete, i klass med "om jag tycker att gula bilar är snyggast så är de det, men alla behöver inte tycka så". Time is of the essence... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts