antetheman Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 fattar inte hjälp mig någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) Ta en "Angel" och börja köra omkring och skjut på bilar , människor osv... du kan stanna angeln och skjuta sönder en bil tills den sprängs så går mätaren snabbt upp Lycka till! Redigerad 11 mars, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Om det är den med kaosmätaren så kan man skjuta på en redan sprängd bil så går den upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Ta en tank och såreng alla bilar och mäniskor du ser!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 i hörnet av huset som ligger på andra sidan gatan finns det en trappa som leder upp till ett köp bart hus... ställ en bil i änden av trappan och gå upp... sätt/huka dig ner så att inte siktet åker åt sidan när du skjuter (använd m4:an, den som vissa tar för m16). bilen exploderar men fortsätt skjuta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag har det ej men jag spelade hos en kompis han fuskar så jag tog minigun och bara krossade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts