Hew Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Min hårddisk är uppdelad i två partitioner som jag vill merga. För att göra det hade jag tänkt använda Paragon Partition Manager, men det står att filsystemet är "invalid" och det går därmed inte att merga. Filsystemet enligt Windows på båda partitionerna är NTFS. Har WinXP SP3. http://pici.se/thumbs/t_czjQLXosz.gif Kan tilläggas att jag även har testat Partition Magic, men det gick inte att starta (får typ felmeddelande 117 eller nåt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Testa Gparted, använde det för att förstora en av mina partitioner, och jag tror att det kan merga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Acronis Disk Director funkar fint till sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Acronis Disk Director funkar fint till sådant. Blev ingen merge, men verkar tillslut ha löst sig ändå, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts