Skotten_31 Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 (redigerad) Finns det något sätt så att om en film visas på tv så kommer den på dator skärmen också? måste man köpa Tv kort? eller finns det någon kabel? Redigerad 26 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Finns det något sätt så att om en film visas på tv så kommer den på dator skärmen också? måste man köpa Tv kort? eller finns det någon kabel? Du måste ha ett tvkort, med det kortet kommer du kunna kolla på allt som tv:n se i te.x media center. OS btw? Har ett Pinnacle 300i men jag kan inte använda kortet med Win Vista x64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Du måste ha ett tvkort, med det kortet kommer du kunna kolla på allt som tv:n se i te.x media center. OS btw? Har ett Pinnacle 300i men jag kan inte använda kortet med Win Vista x64. Har vista home prem. lite offtopic men det var därför jag gjorde tråden, kan jag koppla min xbox till datorskärmen? jag har http://www.spelrummet.se/images/xbox360_hd_av.jpg . Funkar det att koppla med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Har vista home prem. lite offtopic men det var därför jag gjorde tråden, kan jag koppla min xbox till datorskärmen? jag har http://www.spelrummet.se/images/xbox360_hd_av.jpg . Funkar det att koppla med dem? 1. Ok, Men du behöver iallafall ett tvkort för att kunna se på tv igenom datorn. 2. Nej, om inte din datorskärm har komponent-in så går det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 1. Ok, Men du behöver iallafall ett tvkort för att kunna se på tv igenom datorn. 2. Nej, om inte din datorskärm har komponent-in så går det ej. Kan man inte fixa det om man har DVI ingång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 (redigerad) Kan man inte fixa det om man har DVI ingång? Inte med komponentkabel. Vill du använda DVI-ingången kan du använda en HDMI-DVI adapter (förutsatt att din Xbox har HDMI-utgång). Annars kan du satsa på en sånhär: http://www.dustin.se/pd_5010086125.aspx Redigerad 26 december, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Inte med komponentkabel. Vill du använda DVI-ingången kan du använda en HDMI-DVI adapter (förutsatt att din Xbox har HDMI-utgång). Annars kan du satsa på en sånhär: http://www.dustin.se/pd_5010086125.aspx Funkar vga kabeln på den här skärmen? Här är en "noob" på sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Den har VGA, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Vad har du för grafikkort? Har det VIVO så funkar det både in och ut. Dom flesta korten har dock bara S-vid, vilket bara ger dig möjligheten ut, men inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Vad har du för grafikkort? Har det VIVO så funkar det både in och ut. Dom flesta korten har dock bara S-vid, vilket bara ger dig möjligheten ut, men inte in. Vart ser man det? står inte i dxdiag eller i enhetshanteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Vart ser man det? står inte i dxdiag eller i enhetshanteraren Du kolla på grafikortet därbak på datorn Vivo: S-video: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts