armin Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Hej nu e de så att jag läser Elteknik första året på gymnasiet men jag vet inte om ja kan läsa vidare utomlands. jag har sökt mkt på google men inte hittat nåt bra . så om de finns nån elektriker eller nån som vet var snäll och dela med dig av din information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 är utbildad eltekniker och har själv funderat på att plugga utomlands. har dock inte hittat något som ser bra ut förutom i Japan tack vare dom ligger så långt fram.. så plugga japanska o dra dit? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Vet inte om det här det du söker men.. http://www.novia.fi/main.asp?id=61&men...nik_och_sjofart Du kan kanske studera där efter gymnasiet, skolan är svenskspråkig och ligger i vasa i finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 30 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 tänkt mkt på usa men vet ej om de finns nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts