Fiskaren Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Vilka/vilket spel tycker bäst under år 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Ja, jag behöver tips. Skall inhandla spel nu och vet inte vad jag skall köpa. Står (antagligen) mellan dead space, Litle big planet och fall out 3, till PS3. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Jag måste nog säga Little Big Planet. Det är knappt så att fantasin kan sätta gränser. Edit: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots är också ett grymt bra spel. Svårt att välja.. Redigerad 25 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 GTA IV, Metal Gear Solid 4 och Left 4 Dead är de spelen som har stått ut lite extra mycket för mig. Skulle vara kul med lite mer engagemang från trådskaparens sida med nomineringar och en röstning på ett eller annat sätt där Gtasajtens Årets Spel utses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Jacker kommer att döda dig, Fiskaren. Redigerad 25 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Jacker kommer att döda dig, Fiskaren. Inte så säker på det, förra årets oengagemang från oss forumiter kan ha fått honom att tappa suget. :hmm: OT: Erepublik. Redigerad 25 december, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 De bästa spelen iår var nog GTA IV Fallout 3 Red Alert 3 sen lite andra random spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 De bästa spelen iår var nog GTA IV Fallout 3 Red Alert 3 sen lite andra random spel. Key... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Jacker kommer att döda dig, Fiskaren. Oj då det låter ju inte så bra On topic: GTA IV, Call of Duty World at War och Left 4 Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 GTA IV, Left 4 dead, GOW 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Jag anser inte att WotLK ska få en utmärkelse som årets bästa spel för att det är en expansion. Det kommer inte med på min lista för det och för att jag inte spelat det. Jag har en del små bekymmer med RPG-spel så där faller Fallout 3. Pga. tekniska bekymmer (inget jag kunde råför) så förstördes min upplevelse med GTA IV. Tack, Rockstar, tack. Jag älskar Valve, FPS och PC - Left 4 Dead. Ja, L4D är årets bäst designade spel. Det har sina nackdelar, men det vägs upp av det positiva. Redigerad 25 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Jag måste nog säga left 4 dead. Har aldrig spelet något likande. Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Är nog den ändå men jag älskar Saint's row 2, och det är lätt ett av dom bästa spelen som tillkommit i min hylla detta året, men det kom många bra spel. LBP, Resistance 2, NFS undercover ( Yup I liked it ) Och lite andra godbitar, så det är svårt att bara välja ett ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 GTA IV och Midnight Club LA är dom bästa jag lirat i år, även fifa09, ja jag vet att det kommer ett fifa varje år och borde inte få vara med på "best of listor" men med dom nya funktionerna och realism så var det som att spela ett helt nytt fotbollsspel och inte alls likt dom tidigare fifa spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 GTA IV!!! Men även Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 GTA IV helt klart. Inget snack. På andra plats kommer Little Big Planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 GriD muhfuckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 På andra plats kommer Little Big Planet. Så du gillade det alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 GTA IV, MGS 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Left 4 Dead och Silent Hill Homecoming får min röst, två riktigt underhållande spel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts