Ma__Cipriani Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Ja, för att inte ha önskat mig någonting blev jag jävligt glatt överraskad! Jag fick: Sex par fina tubsockar i olika färger Tre par fina kalsonger i olika färger En chokladask Presentkort, 200 kronor på Jack'nJones Presentkort, 500 kronor på Team Sportia Fyra Örnkort värda 500 kronor (Presentkort på alla butiker i Örnsköldsviks Kommun) 200 kronor mobilpengar Time Out 3- (DVD) Bert Karlssons fräckisar (Bok) 1001 Roliga Historier (Bok) En fin tröja En boxer med fyra kanaler 500-kronorssedel ...samt en AC/DC-biljett till Globen i Februari! + Hotell 2 nätter och tågresa! :D wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Jag fick precis vad jag önskat mig och lite till: Av päronen: Ett Playstation 3 (80 GB) med dessa spel: GTA IV, Fallout 3 och MotorStorm 2: Pacific Rift (I Julstrumpan): En reseladdare för min Ipod Nano (som man kopplar in i ett väggutag) Bärbara högtalare för min Ipod Nano Av släkten: En mjuk och varm pläd med en liten bild på Kalle Anka längst ner En munktröja med Snurre Sprätt Ett kortspel 500 kr av farmor osm jag planerar spendera på en Metallica t-shirt och något annat Jag är supernöjd med mina klappar. Ska koppla in PS3 idag och lira GTA IV resten av lovet. GOD JUL! Redigerad 25 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Jag fick: Akustisk gitarr Saints Row 2 (360) Scarface: The World Is Yours (PS2) Tillbaka till Framtiden Del III Godis USB-Minne DVD-Skivor 600 Kr Kläder Två Böcker Refill till mobilen Jag är grymt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Vilka böcker fick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Vilka böcker fick du? Jag kommer inte ihåg vad dom heter, men dom verkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Riktigt nöjd med julklapparna i år, önskade mig inte så mycket som jag brukade och fick det mesta som stog på listan Okej, here goes: Av mig själv: Två videofilmer, Cabel Guy och One Hour Photo Två dosor Granit vit portion World of Warcraft Av Mor och Far En parfym som jag får varje år Ett par öron-smycken Rocky - Tv serien Dårfinkar och Dönickar Dvd - En serie som gick när jag var liten Fasadklättraren - En svensk tv serie som gick när jag var kanske 9-10 år Need for speed: Carbon till Xbox 360 Elvis - Ingen dag utan ångest Serie Album Ett 4GB USB minne Två par fina kalsonger Ett presentkort på en Övningskörnings kurs En lite dyrare parfym tillsammans med en duschkräm som jag också får varje år En Hoodtröja En Palestina Sjal 300 kr Ett par sköna mjukisbyxor Samt ett par otroligt sköna pyamasbyxor Av övriga släkten: Deodorant och duschkräm Övikskort på 500 Godis En sjal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Inte fått så mycke men är ganska nöjd ändå det jag fick 650kr godis sen dusch saker Vi satt här om dan att vi skulle sluta fira jul såfall blir det min systers dotter som får saker på jul afton nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Paryfym Headsett Kallingar Strumpor Pengar El tandborste Kalender och en paradis ask med choklad. Hade inga förväntningar på denna jul, är nöjd med det jag fick. Nästa jul blir nog bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Öppnade mina presenter tidigare, kan dra in allt jag har fått. Dator (både en liten sen födelsedagspresent och tidig julklapp) En bas + förstärkare (fick med gigbag, overdrive pedal m.m) Rakhyvel + raklödder Och en axe sats, med såndär parfym, kalsonger och schampoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 En DVD (The Omen) 400 kr 1500 kr in på kontot 2 t-shirts Ett armband Ett halsband 1 cd (Krister Sjögren) Ett munspel En matta En kalender En Hugo Bossparfym Någon usbgrej som gör att man kan se på tv i datorn 2 xbox 360spel, minns ej vilka En påse gula stenar Jag tror det var allt men har säkert glömt någon skitsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jaha ja. Här var det klädesplagg för hela slanten. *Morgonrock, vill gärna intala mig att det är en rökrök, men tyvärr så känns det osäkert. Man skulle haft Umberto som konsult. *Ett par grå jeans *Ett par ljusblå jeans *Tre par något för små kalsonger... (Oavsiktligt, seriöst...) *En rutig skjorta Av farsan vet jag inte ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Hmm... nu ska vi se här. Rött = Flickvän Fick: 2 T-shirtar 2 Tröjor GAME-presentkort på 600kr Pennor Parfym Dusch creme Balsam Underkläder Alarmklocka Godis Skor Påslakanset En bok med en massa bilder på oss, som hon har gjort själv. En Locig3-kontroll till PS3an. Gav: Shampo & Duschcreme Toapapper Glöggset En ask Aladdin Björn Gustavsson's DVD Tingling Tounge vibrator Nu har syrran varit här så det är dags för en liten update. Adobe Flash CS3 allt-i-ett bok Brödrost Vattenkokare Kaffekokare Dags att flytta hemifrån snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jahapp.. tittar in en snabbis. 42" sony LCD PS3 8000:- Kläder Några tidningsprenumerationer (Mobil, Snowrider).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jahapp.. tittar in en snabbis. 42" sony LCD PS3 8000:- Kläder Några tidningsprenumerationer (Mobil, Snowrider).. Men.. Sony gör ju inga 42" LCD'er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jahapp.. tittar in en snabbis. 42" sony LCD PS3 8000:- Kläder Några tidningsprenumerationer (Mobil, Snowrider).. Oj det var inte billiga saker där. Själv så fick jag: En t-shirt Underställ Pengar ca 2200 kr Godis En chips påse Kalsonger och sen lite annat smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Men.. Sony gör ju inga 42" LCD'er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Dags att flytta hemifrån snart. Oj, seriöst? Jag tänkte bara på din ringa ålder --- Jag fick en akustisk gitarr! Tjugo trisslotter (på vilka det var ~200 kr vinst) Prenumeration, musiktidningen Sonic En témugg Lite fotoböcker Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Men.. Sony gör ju inga 42" LCD'er... 4220 hette den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 So far: Blixt till kameran 400 kr En überskön halsduk Ska till pappa imorgon, så då får jag lite mer. Bai. Edit: Blixten var det enda jag önskade mig, så jag är nöjd. Update: En hood-tröja En sparbössa med texten "Till drömbilen" och en hundring i En bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 OMG Speeder är tillbaka. Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Sista gången jag tittade i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts