Eudoros Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Ett par skridskor som jag fick välja ut själv igår, parfym, pengar och kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) På morgonen fick jag Mirakelfrukt? och 500 kr, parfym , . Får mer sen Redigerad 24 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Mirakelfrukt? Det där låter spännande! Berätta hur det gick efter någon måltid om du känner för att slösa en tablett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) Så, nu har jag fått mina julklappar! *Badrock *Pyjamas *The rum diary (bok) *Fear and loathing in Las Vegas (bok) *Walden (bok) *Johnny Cash's självbiografi (bok) *Scrubs säsong fyra *En tunn hoodie från H&M *Sjukt snygga jeans från Nudie *500kr *Godis *Biljetter till Metallica, både lördagen och söndagen *Biljetter till Oasis. Nu väntar julmaten runt hörnet, sen är det dags för min årliga julpromenad tillsammans med B. Grymt nöjd! Redigerad 24 december, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Vi hade en tiding julklappsutdelning och öppning för att min bror skulle arbeta idag. Vad jag fick var följande saker: Need for Speed-spel till PS2, öhm... vad det nu än hette. Kastruller! Hårblås <3 Hårspray, haha. Orange Adidas-skor. USB-hubb (tackar Gud för den, välbehövlig). Strumpor. Det var nog allt. Till kompisar har jag köpt: Penisförlängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Det där låter spännande! Berätta hur det gick efter någon måltid om du känner för att slösa en tablett Tog för ca 5 minuter sen, funkar faktiskt. Testade o äta pressad citron, smakade sött, funkade med en vanlig citron också att äta choklad medans man tagit en sån här tablett är inget jag rekommenderar, iaf för dom som inte gillar sötsöta grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 På morgonen fick jag Mirakelfrukt? W00t, måste fan köpa hem sån där. Ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Tog för ca 5 minuter sen, funkar faktiskt. Testade o äta pressad citron, smakade sött, funkade med en vanlig citron också att äta choklad medans man tagit en sån här tablett är inget jag rekommenderar, iaf för dom som inte gillar sötsöta grejer. Ska lätt köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) En jäkla massa olika saker, mycket bra till lägenheten, saker att sätta på väggarna, en kastrull, uppläggningsskedar etc. Roligaste var en Wacom ritplatta. Och de 6000 jag fick... det inflation på julklappspengarna. Redigerad 24 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Får allt imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) * Philips 6990 (rakapparat) * Tröja från H&M * Skinhandskar * Plånbok * Mysterier - Oförklarliga under och sällsamma händelser (bok) * Världens största konspirationer (bok) * Pink Floyd - The Wall * Frank Zappa - Joe's Garage * Simmy Lugnt, Larry! - säsong 1 * Presentkort på Najz Prajz på 100:- (skivbutik i Örebro) * Paradisask * SF biokort på 100:- Redigerad 24 december, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Tröjor Kalsonger Parfym Mössa 500 kr Nitbälte (oh, rest in peace old one!) im very happpi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 * Mysterier - Oförklarliga under och sällsamma händelser (bok) Hmm, tror jag fick den där boken för två jular sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Herman Hedning #17 (tidning) Fårskinnstofflor (förra årets är utslitna) 2 T-shirts (Vita) Bälte (Svart) Axe Shampoo och spray (Det får jag av min moster varje år, lol) Drinkmix (shaker, sked, 4/2cl mått, isplockare, visp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Kalsonger, strumpor Pengar Choklad Rakapparat Neccesär x2 Två tshirts Grå/svart cardigan Pengarna ska användas imorgon. Ska köpa en Samsung 20" T200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 1000KR imorse, resten kommer ikväll. Lär inte bli så mycket, har inte önskat mig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Akustisk gitarr Army of two till ps3 Rakapparat Pengar (runt 1000) God jul alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Palla editera.. Pennset med bordshållare Necessär med schampo och sånt' Tidning 'Svärdet och spiran' (bok) Godis Påslakan En fin rökrock Ett par säxiga solglasögon Bild på mig i de två sista kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Oj, jag är extremt överraskad måste jag säga! *En kedja av min flickvän *1900kr från pappa med släkt. *Stickad hoodie (Som förövrigt är riktigt fräsch!) *Rakhyvel *Två vita t-shirts *Två random hoodies som förövrigt kommer bytas in för att jag inte tyckte om dom. (Hellre att jag säger att jag inte tycker om dom än att jag inte använder dom och låter dom ligga i garderoben.) Fick reda på att mormor kommer betala hela 9000kr till mitt körkort. Man känner sig nästan lite bortskämd. Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Fick det jag önskade mig: Ett par lovikavantar som mamma har gjort. Sen fick jag lite pengar och sånt man brukar få. Jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts