MyStiC Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Vad fick ni i julklapp år 2008? Fick 1000kr utav pappa. Sen blir det julfirande ikväll med mammas familj! God Jul och Gott Nytt GTASajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Woof woof! Fick en Kalle Anka pocket i julstrumpan, resten av klapparna kommer i eftermiddag/kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Godis, pennset och en godispåse. Editerar in kvällsklapparna när jag fått dem så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag fick ingenting. Jul ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Fick en Super Play tidning i Jul-strumpan. Resten kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 fick 2 påsar bilar nu på morgonen, en stabil frukost! Mer kommer mot kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Än så länge en plastgran full med godis och en film (Epic Movie ) i strumpan. Efter kan du vissla johanna blir det resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Är det vanligt att man får julklappar på morgonen? Har aldrig fått det och känner ingen som gjort det, bor dock i Karis i Finland så det kanske är annorlunda här? Tycker att det tar bort stämningen lite, man ska ju ha något att vänta på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag har fått en skorta. Som jag tvingats ha på mig. Sen fick jag 1000kronor. Mer kommer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 I julstrumpan fick jag en jäkla massa godis och en burk med konserverad makrill i tomatsås. De riktiga presenterna får jag först efter Kalle Anka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Här brukar vi ha julklappsöppning när alla har vaknat och ätit frukost. Fick det jag önskade mig (därför jag fick det, hmm) dvs Ett par sennheisersnäckor till mp3-spelaren SL-terminskort+ för vårterminen En ny laptop/skolväska Årets skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Vafan, sluta öppna julklapparna i förväg. Ikväll ska de öppnas! Inte för att jag är hypad ändå, min familj slutade kunna köpa vettiga paket till mig sen några år tillbaka... Får bara böcker och kläder nu för tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Pengar. Jag känner inte för att berätta hur mycket, men jag blev nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 En laptop. Finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 I julstrumpan fick jag en jäkla massa godis och en burk med konserverad makrill i tomatsås. De riktiga presenterna får jag först efter Kalle Anka. Bara i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Fick en klapp imorse, från vänner till familjen. Peakmössa och handskar, ska byta mössan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Vill även passa på att påpeka att jag FICK grejor, dock grejor som jag inte behöver. Det vanliga med "lukt-produkter" som luktar kräk för att föräldrarna kommer inte på något bättre att köpa. Dock, inga 'riktiga' grejor. dvs, något som kostar mer än 10kr. Nej, jag bryr mig inte om att det ska vara 'symboliskt', jag har fått nog av skitgrejor. Jag bönade dem att inte ge mig såna saker, ändå får jag dem. Men iofs så skiter de fullständigt i vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Har inte fått något än, får aldrig något just på julafton, får det alltid innan eller efter. En laptop eller nya högtalare hade inte suttit fel men jag behöver inte dem nu med tanke på att familjen har ekonomiska problem, har allt jag behöver i princip. Kommer väl antagligen få 1000kr från morsan och någon tröja från pappa. Well see, återkommer med vad jag fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Uhm, ja hur ska man säga, min största och bästa julklapp hittils fick jag redan igår vilket var en riktigt underbar Ibanez bas Däremot så ligger det 2 eller 3 julklappar under granen som det står "Daniel" på. Så det är bara att vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts