SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Hur lyckas man få till en 6 sidor lång tråd bara för att man ska ändra namn? Jag håller med om att det är lite konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Jag håller med om att det är lite konstigt. Me too, stör mig som fan på att det är folk som skriver i denna tråden Ang. Tommpa, ingen aning vem det är faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Me too, stör mig som fan på att det är folk som skriver i denna tråden Ang. Tommpa, ingen aning vem det är faktiskt Okej, men det går ju inte bara att säga till folk att sluta skriva i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Okej, men det går ju inte bara att säga till folk att sluta skriva i tråden. Varför skulle inte det gå? Bara att säga det ju? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Varför skulle inte det gå? Bara att säga det ju? Sluta skriva i tråden! :rant: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 NEVAH! ----- Byt inte namn igen ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Håll käften, snorungar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts