RavenE Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Håller med, alla under 100 är riktigt värdefulla. Fasen vad jag skulle vilja ha under 100. Men samtidigt, mitt nummer är ganska coolt det med. Inte coolare än mitt! Fast jag skulle velat haft 6666 Redigerad 20 januari, 2009 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Jag skulle lätt sälja mitt användarnamn för en femhunka. Intresserad, vicecitylife? Vi kan byta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Nu har jag bytt namn, vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Hey, hur gick det där till? Jag trodde signaturen etc var låst i några veckor? SimonJ... jag kan inte säga att jag ogillar det, bara att det blir knepigt att komma ihåg alla namnbyten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Hey, hur gick det där till? Jag trodde signaturen etc var låst i några veckor? SimonJ... jag kan inte säga att jag ogillar det, bara att det blir knepigt att komma ihåg alla namnbyten. Okej, det här var första och sista gången jag byter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 bara du har kvar din fula avatar så kmr man ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 bara du har kvar din fula avatar så kmr man ihåg. Okej, den kommer inte att bytas ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Tjusigt värre. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Tjusigt värre. =) Tack! Redigerad 21 januari, 2009 av SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Vad fan.. Nu kommer jag tro att det är jag som har skrivit dina inlägg. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Vad fan.. Nu kommer jag tro att det är jag som har skrivit dina inlägg. :/ Varför kommer du att tro det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Varför kommer du att tro det? Simon J, mitt förnamn och första bokstaven i mitt efternamn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Simon J, mitt förnamn och första bokstaven i mitt efternamn. Okej, samma här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ni heter Johansson båda två. zomg. NI HAR SAMMA IP-ADRESS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ni heter Johansson båda två. zomg. NI HAR SAMMA IP-ADRESS. Hur menar du nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Okej, samma här! No shit. Trodde något ful jävel snott din avatar först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ni heter Johansson båda två. zomg. NI HAR SAMMA IP-ADRESS. Nej, 1/2 kan bara heta Johansson, för jag gör det inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nej, 1/2 kan bara heta Johansson, för jag gör det inte. Jag heter Johansson. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Hur kommer det sig att vi har över tio tusen medlemmar men inte en enda heter Tompa? Finns alltid minst en Tompa på alla forum. Tompa är ett coolt och anorlunda namn. Byt till det så blir du originell, det garanterar jag. =) Jag VISSTE det! Jag tänkte väl att det var underligt. Måste ha sökt slarvigt för ALLA forum har en Tompa! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=2387 Fasen vad bra jag är. Redigerad 22 januari, 2009 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Jag VISSTE det! Jag tänkte väl att det var underligt. Måste ha sökt slarvigt för ALLA forum har en Tompa! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=2387 Fasen vad bra jag är. Jag hittade en till. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=5872 Redigerad 22 januari, 2009 av SimonJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts