Xazzi Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) Det känns som att jag inte passar in här på forumet med mitt GTA-aktiga nick, har jag fel? Byt inte. Snälla. Vill inte läsa poster från någon som har ett till jobbigt namn. TIKKI är ett bra exempel. Tycker ditt namn passar in här perfekt. Redigerad 31 december, 2008 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Byt inte. Snälla. Vill inte läsa poster från någon som har ett till jobbigt namn. TIKKI är ett bra exempel. Tycker ditt namn passar in här perfekt. Tack, det var snällt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Byt inte. Snälla. Vill inte läsa poster från någon som har ett till jobbigt namn. TIKKI är ett bra exempel. Tycker ditt namn passar in här perfekt. Haha tack så mycke xD En av anledningarna ja bytte tillbaks var för att nästan alla som är aktiva ville det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Haha... Hultenius är dig tacksam Tikki. Nu har jag ju vant mig vid Tikki. VADFAN. Byt tillbaks? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) Haha... Hultenius är dig tacksam Tikki. Nu har jag ju vant mig vid Tikki. VADFAN. Byt tillbaks? Nevah! Kommer heta Agent.47 om ja inte får en fet muta så att säga Redigerad 1 januari, 2009 av Agent.47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Nevah! Kommer heta Agent.47 om ja inte får en fet muta så att säga :P Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Nevah! Kommer heta Agent.47 om ja inte får en fet muta så att säga Du kan få leva när jag tar över världen om det är det du menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 hur stor roll spelar namnet då? jag menar även om du heter nått helt väck så kan du ju passa in ändå, i mean look at kebab http://teenshirtz.com/images/i_m_with_stupid_jpg.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Så namnet spelar ingen roll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) Nej huvudsaken bara du gillar det. Gof Nja kanske det var mer riktat mot pengar för den delen Redigerad 1 januari, 2009 av Agent.47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Nej huvudsaken bara du gillar det. Gof Nja kanske det var mer riktat mot pengar för den delen Okej, jag kanske inte ska byta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Okej, jag kanske inte ska byta? Gör som du vill. ._. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Gör som du vill. ._. Jo, fast nu frågar jag er om vad ni tycker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Jo, fast nu frågar jag er om vad ni tycker. Och jag svarar att du får göra som du vill. Det är du som ska gilla namnet, inte vi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jo, fast nu frågar jag er om vad ni tycker. Jag tycker du är omtänksam som bryr dig så mycket om oss. Jag tycker gott du kan byta om du mår bättre av det, Simonmannen är mitt förslag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Fuck Garfunkel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Nej, du bör inte byta. Gillar vicecitylife. Får mig att tänka på surfbrädor, sol och bikinibrudar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Nej, du bör inte byta. Gillar vicecitylife. Får mig att tänka på surfbrädor, sol och bikinibrudar. Haha, det var det som var tanken med mitt namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Haha, det var det som var tanken med mitt namn. Se, då har du ett namn som leder tankarna till rätt saker. Precis som du planerade. Tänk om du tänkt att man skulle tänka på sol och surfbrädor, men folk istället tänkte på... Vänsterradikalism, det hade varit surt. Så bara att namnet uppfyller det, det var avsett för är ju en vinst, och således en anledning till att behålla det! Redigerad 2 januari, 2009 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Se, då har du ett namn som leder tankarna till rätt saker. Precis som du planerade. Tänk om du tänkt att man skulle tänka på sol och surfbrädor, men folk istället tänkte på... Vänsterradikalism, det hade varit surt. Så bara att namnet uppfyller det, det var avsett för är ju en vinst, och således en anledning till att behålla det! Jo, jag kanske ska behålla det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts