J-coop Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Är det någon som vet något program eller dylikt som kan göra så att en bild eller fil raderar sig själv efter given tid. Ex. Ifall jag skickar en fil till någon så ska den ta bort sig själv efter t.ex. 1h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Det skulle vara fantastiskt, men jag tror inte att det är möjligt. Måste nog isåfall vara ett program som sköter det hela, och då måste det också vara installerat på datorn du skickar filen till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Det skulle vara fantastiskt, men jag tror inte att det är möjligt. Måste nog isåfall vara ett program som sköter det hela, och då måste det också vara installerat på datorn du skickar filen till... Mja, programet kan ju alltid installera sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Mja, programet kan ju alltid installera sig själv Nej det är omöjligt ifall man inte kör det själv. Ända sättet vore väll att skicka en trojan som offret öppnar, då kan du kontrollera hans dator. Redigerad 3 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Nej det är omöjligt ifall man inte kör det själv. Ända sättet vore väll att skicka en trojan som offret öppnar, då kan du kontrollera hans dator. , det är ju det jag menar, dvs inte omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Tack för svaren. Har testat med lite olika alternativ nu (t.ex. trojan som följer med bilden) Lite svårt att skicka en trojan i .jpg format som sedan ska fungera också. Tyvärr har alla försök misslyckats. Antingen har trojan eller själva programmet (som ska ta bort bilden eller förstöra den) inte hittat den specifika bilden som jag vill radera (Den har antingen raderat inget eller allt) eller så har programmet blivit borttaget vid överföringen eller efter av ett anti-virus program. Uppdraget fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag är bara lite nyfiken..... Men varför försöker du ens med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 30 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag är bara lite nyfiken..... Men varför försöker du ens med detta? Haha jadu...skulle bara vara intressant att kunna radera en vald fil på en dator som man själv ej kontrollerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts