spajdermän Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Skjorta och jeans. Hade jämt slips förr, så att morfar kunde mobba mig för att jag inte har någon slipsnål. Låter jätteroligt, jag vet, men något av en tradition är det iaf I år får nog dock gubben roa sig med att pilla knäck från löständerna eller något istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vote: "Vanliga" kläder (berätta gärna vad som är vanligt för dig) Vanliga kläder för mig är..vanliga kläder. Jo, men du kanske är en nazistisk patriot som går omkring med en swastika på armejackan (då är det vanligt för dig och din umgängeskrets). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Svarta chinos å vit skjorta tror jag. Eller nån julig cardigan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Imorgon vet jag faktiskt inte, blir nog en piké-tröja och jeans.. Men på annandagen ska vi till mormor och morfar, och då blir det att inviga senaste skjortköpet. Och så jeans till det. Har tyvärr inga finbyxor. Eller jo, kostymbyxorna. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Skjorta och jeans tror jag det blir. Annars så blir det längärmad randig tröja + jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vanliga kläder. I detta fallet svart piké, grön stickad cardigan och svarta jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Klär inte upp mig för julafton, blir vanliga kläder, piké-tröja och jeans typ, på sin höjd en skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Stickade jultröjan med renar n' shit såklart, vad vore julen utan den? Fluga eller virkad slips på nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Skjorta och möjligtvis finbyxor (kavajbyxor). Trivs inte i det, men det är ju trots allt jul hos farmor och farfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Null vote... uniform m/87, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Fan, är jag/vi den enda familjen som tycker att man ska klä upp sig lite iaf ? Jag kommer ha ett par chinos, skjorta och slips. Pallar inte sätta på mig hela kostymen för då blir det fan för varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) Fan, är jag/vi den enda familjen som tycker att man ska klä upp sig lite iaf ? Jag kommer ha ett par chinos, skjorta och slips. Pallar inte sätta på mig hela kostymen för då blir det fan för varmt. Lite fin ska man väl va. Iaf ha fina kläder, behöver ju inte va frack å häst precis. Redigerad 24 december, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Lite fin ska man väl va. Iaf ha fina kläder, behöver ju inte va frack å häst precis. Nej, men när folk säger att de ska ha mysbyxor/jeans och en stor hood så rynkar jag på ögonbrynen. Dels är det julafton, och de flesta antar jag firar jul med äldre personer, och då kan man visa lite respekt faktiskt genom att klä sig fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Nej, men när folk säger att de ska ha mysbyxor/jeans och en stor hood så rynkar jag på ögonbrynen. Dels är det julafton, och de flesta antar jag firar jul med äldre personer, och då kan man visa lite respekt faktiskt genom att klä sig fint. p.s du är den svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Du är inte alls ensam, neger. Efter att min "kära" syster tvingat med mig in och slösat 4000:- av mina välbehöva cash så ska jag använda något av det nya, får se vad det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Blir mjukisar och nån skön hood fram till kl 15 då det blir på med Jeans och tröjan jag fick av tjejen och bort till morsan för att äta. Sen blire väl o komma hem o byta om till mjukisar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Det vanliga, dvs pikétröja, svarta jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myrcht Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jeans är det enda jag vet än så länge God jul! kul att det kommer snö nu trots allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jo, men du kanske är en nazistisk patriot som går omkring med en swastika på armejackan (då är det vanligt för dig och din umgängeskrets). Okej då. Jag sitter här med en svart t-shirt och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 En röd t-shirt, en grå skjorta och jeans. Blir säkert jättestiligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts