Grumpy Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Imorgon är det julafton och med det så kommer julklappar, mat och tomten. Men jag har på senare tid fått för mig att kläderna är en stor del av julfirandet. Vad ska ni ha på er? Själv så ska jag ha "blazzer", skjorta, kostymbyxor och en tomteluva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Imorgon är det julafton och med det så kommer julklappar, mat och tomten. Men jag har på senare tid fått för mig att kläderna är en stor del av julfirandet. Vad ska ni ha på er? Själv så ska jag ha "blazzer", skjorta, kostymbyxor och en tomteluva. Onödig tråd, + att du gjort 2 stycken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) I vår familj är det tradition att dansa runt granen och göra helikoptern, gissa antalet klädesplagg där du! Fullt vanliga kläder. Jeans och en varm tröja. Redigerad 23 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag ska ha skjorta och jeans på mig, precis som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag ska ha skjorta och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vote: "Vanliga" kläder (berätta gärna vad som är vanligt för dig) Vanliga kläder för mig är..vanliga kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vanliga kläder. Har aldrig sett julen som en högtid att klä upp sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vote vanliga kläder vanliga kläder är för mig är jeans och t-shirt sen en tjock tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 jag kör med jeans o en skjorta brukar jag ha på julafton XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Hmm, detta tåls att fundera på. Har inga planer men kanske sätter på någon piké och några jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Tomteluva (enbart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Bekväma kläder. Mjukisbyxor och varm tröja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Tomteluva (enbart) Ohlala Jag ska ha skjorta och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Har inte tänkt på det så mycket. Har haft skjorta och jeans de senaste åren, i år tror jag dock det blir en vanlig tröja bara. Kanske min röda Adidas-tröja, för att kamma hem några extra julpoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag ska ha på mig vanliga, vardagliga kläder. Med andra ord t-shirt, jeans. VOTE: Vanliga kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag har planerat att skriva "TEMA: FULAFTON" på whiteboarden nere i köket och klä mig såhär: Randig piké i vldigt många färger Långärmad vit röja under piké Blå jeans Sockar Så... vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 The usuall shit. Dvs, en hoodtröja och ett par mjukisbyxor eller Jeans. Julafton är precis som vilken jävla dag som helst, inte fan ska man behöva klä sig därefter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Onödig tråd, + att du gjort 2 stycken.. Shaddap. --- T:Myströja, mysjeans och myslacrossehjälm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 The usuall shit. Dvs, en hoodtröja och ett par mjukisbyxor eller Jeans. Julafton är precis som vilken jävla dag som helst, inte fan ska man behöva klä sig därefter!Joho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vanliga kläder, dvs jeans nån snygg tröja + en tomteluva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts