gtasas Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 På minner mig lite om ett dator spel jag spelade för nån veck sen. (Det var på internet). Man var nån tjockis och skulle hoppa över saker. Och just det, man var naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Haha! Augh! Årets lol! :D Femma och favvad! WIN! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Haha! Det där var det bästa jag sätt på länge! Redigerad 2 april, 2009 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Min brorsa har skaffat en ny dator och spelar lite GTA IV. Jag ville visa honom video editorn. Han redigerade det första klippet och jag det andra. Jag redigerade min del väldigt snabbt och vet en hel del saker som skulle kunna vara bättre. Men filmen har i vilket fall som helst ingen egentlig betydelse och är väl bara lit för att jag skulle ladda upp någonting 720p på mitt youtubekonto samt, som sagt att visa video editorn för min bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 (redigerad) kollade lite på achivement hunter och hittade denna film... tycker att musiken passar så bra in i hoppen EDIT: hittade den "sammy hagar - i cant drive 55" Redigerad 25 april, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 (redigerad) Well. Wow. Funkar inte? Well. Länk: http://www.youtube.com/watch?v=N1neoroX8ys Redigerad 26 april, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Happy Releaseday GTA IV! Hade skitsvårt att hitta någon passande musik så i slutet så sket jag bara i att det skulle passa. Filmen är... Random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Well. Wow. Funkar inte? Well. Länk: http://www.youtube.com/watch?v=N1neoroX8ys Fy fan vad bra! Jag älskar början och slutet. Kan verkligen se slutet hur många gånger som helst, helt underbart! Den här föll jag för. Vet ej om den är postad tidigare. Inget mästerverk, men rolig eller snarare häftig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Fy fan vad bra! Jag älskar början och slutet. Kan verkligen se slutet hur många gånger som helst, helt underbart! Den här föll jag för. Vet ej om den är postad tidigare. Inget mästerverk, men rolig eller snarare häftig! Håller med till 100%! Håller med till 100%!. Kommenterade det till honom. Början var jättebra, slutet var ännu bättre, helt super mega awesome-epic. Sedan så var det i princip bara en sak i mitten som var bra, och det var när han kastade granaten, det var grymt! Kommenterade som så att han skulle ha gjort det som en riktig film i mitten, med en mer ingående story och lite så. Då kunde den i princip ha blivit hur stor som helst. Inga kommentarer på min film? x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 Wow. Helt underbart. Jag har aldrig gråtit utav att titta på en film. Men väldigt sällan har jag varit gråtfärdig... Utav den här filmen var jag gråtfärdig nästan under hela filmen. Och gissa vem som "gråtit". Under de sista sekunderna föll jag (säger man så?) en tår. Det är så enormt fint. Är tallös (speechless). http://www.youtube.com/watch?v=VlWmrCB-82w Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGFVIDEOS Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) Wow. Helt underbart. Jag har aldrig gråtit utav att titta på en film. Men väldigt sällan har jag varit gråtfärdig... Utav den här filmen var jag gråtfärdig nästan under hela filmen. Och gissa vem som "gråtit". Under de sista sekunderna föll jag (säger man så?) en tår. Det är så enormt fint. Är tallös (speechless). http://www.youtube.com/watch?v=VlWmrCB-82w Oja. Tog oss ett tag att göra den här videon . Men slut resultatet vart mycket bra. Mitch gjorde även ett bra jobb med redigeringen. Här är en film (serie, som fortfarande pågår) jag har gjort. Denna tog mig ett riktigt tag att göra. Allt är gjort i PC Versionen av GTA IV. Frågor är välkommna. Redigerad 13 juli, 2009 av SGFVIDEOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Här är en film (serie, som fortfarande pågår) jag har gjort. Denna tog mig ett riktigt tag att göra. Allt är gjort i PC Versionen av GTA IV. Frågor är välkommna. Simmade de i 2 timmar? Bra film för övrigt. Kanske ser del 2 senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Charles Foster Kane Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag är ny på det här forumet, så jag lägger upp alla videor som jag gjort hittills. Nummer två är egentligen samma som nummer ett, med den skillnaden att video nummer två har ett högre tempo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SGFVIDEOS Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Simmade de i 2 timmar? Bra film för övrigt. Kanske ser del 2 senare. Mja, man behöver ju inte säga att de simmade i 2 timmar . De kanske vilade på en sten? Använd fantasin . Fanns inget bättre vi kunde komma på, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Test Final Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Helt sjukt skillad person. ÄCKLIGT bra! http://www.youtube.com/watch?v=j0TQT8ZXpas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Helt sjukt skillad person. ÄCKLIGT bra! Riktigt snyggt gjort! Lite lång kanske, men fortfarande riktigt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 (redigerad) Redigerad 7 december, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swag Skrivet 24 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PKYoodlXlrc Min första GTA film 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts