c123et Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 sjukt bra filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Kanske vore bra med en 56k Varning i titeln, nu när vi har fått Youtubes HD Embedd hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Kanske vore bra med en 56k Varning i titeln, nu när vi har fått Youtubes HD Embedd hit? Vem fasen har sitter med ett 56k modem idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Vem fasen har sitter med ett 56k modem idag? Har sitter? Jag vet inte. Men 56k Varning ser ju så fint ut under namnet på en topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Har sitter? Jag vet inte. Men 56k Varning ser ju så fint ut under namnet på en topic. Det skulle faktiskt vara här, men glömde väl _ä_ tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Awezme http://www.youtube.com/watch?v=CiOo5SFNmXI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Sjukt lång tid för HD att komma, men SHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Älska noll gravitet, men 7 min och ca 1 timma och 30 minuter renderings tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 (redigerad) Några av mina senaste Redigerad 21 mars, 2009 av ErikCBR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Jag har inte fattat det här hur man embedar en youtubefim på det här forumet så jag länkar istället GTA 4 WTFs http://www.youtube.com/watch?v=GEdfbafuqvk En film med klipp där jag failar stunts jag håller på med. GTA 4 Swingset Glitch Montage http://www.youtube.com/watch?v=tPMsDnJBPXQ En film med 62 olika Swingest Glitch klipp. OFC är jag pro och har fångat allt med en videofångare, och allt är spelat på en 360. DVS att jag inte fuskar med nån GTAVideoEditor! Med bra, och orginalkvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 (redigerad) Om videon till exempel är http://www.youtube.com/watch?v=GEdfbafuqvk då skriver du (fast med ett [ ) youtube] GEdfbafuqvk[/youtube Då borde det se ut så här. http://www.youtube.com/watch?v=GEdfbafuqvk Dåligt förklarat men jag hoppas att du förstog. Redigerad 21 mars, 2009 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Jag har inte fattat det här hur man embedar en youtubefim på det här forumet så jag länkar istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Hittade precis denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Hittade precis denna! Wow, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 (redigerad) Hittade precis denna! Riktigt nice! Redigerad 23 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Rätt frän, Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Älska noll gravitet, men 7 min och ca 1 timma och 30 minuter renderings tid Klaga inte, din dator klarar i alla fall spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Någonting jag skulle kunna roa mig länge med, om min dator klarade av IV. Redigerad 31 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts