Panimala Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hittade ingen tråd om filmer från spelet, så jag gör en själv. Inleder tråden med en färsk film jag har arbetat med under ett par dagar. Det är kortfattat 10 klipp (11 med introt) av diverse spektakulära händelser i spelet. Vissa multiplayer, vissa singleplayer. Länkar filmen här, men kolla hellre på filmen på hemsidan med högre kvalitet. [youtube-old]hM8AN_rezJk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jävligt bra film. LOL'ade som fan åt motorcykeln och biltvätten. Och piloten som blev ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Här är dom jag gjort hittils Skall göra en till snart! [youtube-old]XvzsJaTXHoc[/youtube-old] [youtube-old]a-qhOzuF2VM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Hittade ingen tråd om filmer från spelet, så jag gör en själv. Inleder tråden med en färsk film jag har arbetat med under ett par dagar. Det är kortfattat 10 klipp (11 med introt) av diverse spektakulära händelser i spelet. Vissa multiplayer, vissa singleplayer. Länkar filmen här, men kolla hellre på filmen på hemsidan med högre kvalitet. hM8AN_rezJk Trevlig film! Det verkar som om du verkligen gillar spelet, men jag har inte sett dig skriva någonting om vad du tycker om det. Jag har gjort ett par filmer trots att spelet inte flyter på riktigt som det borde på min dator. Älskar verkligen videoeditorn. Film 1 - Video Editor testfilm [youtube-old]HInB5PMeQ3w[/youtube-old] Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet! Film 2 - Ketch-Up Killer [youtube-old]BNVx33I5dPo[/youtube-old] Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet! Film 3 - Roommates (Vad fan kan det vara? ) [youtube-old]kfnsXQmKs2s[/youtube-old] Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet! Film 4 - Grand Theft Auto: Random [youtube-old]WgCuInAlgFc[/youtube-old] Klicka här för att se större bild och med någorlunda bättre kvallitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Hittade ingen tråd om filmer från spelet, så jag gör en själv. Inleder tråden med en färsk film jag har arbetat med under ett par dagar. Det är kortfattat 10 klipp (11 med introt) av diverse spektakulära händelser i spelet. Vissa multiplayer, vissa singleplayer. Länkar filmen här, men kolla hellre på filmen på hemsidan med högre kvalitet. [youtube-old]hM8AN_rezJk[/youtube-old] "clean stop" var fucking priceless , och det var något med "apartment stairs shooting" scenen kändes som att den skulle funka i en najs gangsterrulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Mitt bidrag. Jag har valt att kalla den... "The Great Escape". [youtube-old]4-R4Abj_1UU[/youtube-old] Edit: En till. The Master of Parkour [youtube-old]tkKsCp9ANVc[/youtube-old] Redigerad 23 december, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Things can get dangerous! [youtube-old]ryoXwZjtoPY[/youtube-old] ((OBS, FILMEN ÄR NYSS UPPLADDAD, KANSKE INTE GÅR ATT SE DIREKT)) Ny renderad och färskt , Skämt å sido. Är det bara jag eller krashar ert GTA IV också när ni renderar i 720p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Är det bara jag eller krashar ert GTA IV också när ni renderar i 720p? Hänt mig en gång, sen fixade det sig och har inte haft problem på ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 (redigerad) Dubbelpost. Använd tråden era försoffade skitstövlar! Efterbliven fotgängare [youtube-old]By30MIJTitk[/youtube-old] Klicka för högre kvalitet Redigerad 27 december, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Online Race 20 spelare Lastbilar == WIN! [youtube-old]gryTvInfFns[/youtube-old] Finns i HD:: Redigerad 6 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Mitt bidrag [youtube-old]LynRn8MyTGA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Mitt bidrag [youtube-old]LynRn8MyTGA[/youtube-old] Snyggt gjord och härlig låt tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 (redigerad) Snyggt gjord och härlig låt tyckte jag. Säger detsamma, vad heter den? EDIT: Äsch, jag tittade i hörnet och på video description som man alltid ska göra, men jag tänkte inte på sluttexterna. Nomy - Cocaine. Ska kommas ihåg! Jag fastnade väldigt mycket för 1:48, där kändes det som en gammal god stuntingfilm från GTA3-tiden igen, det ser exakt likadant ut och med ett så snyggt låtstycke som börjar just då är det svårt att inte känna sig alldeles varm, nostalgisk och glad! Redigerad 19 januari, 2009 av Henkibojj Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Mitt bidrag [youtube-old]LynRn8MyTGA[/youtube-old] Grym video Diggar musiken! Men det ända jag stör mig på är (som du INTE kunde förhindra) är den låga view distance och efter halkande textur renderingen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken. 1. Det är inte alla. 2. Metal och liknande rock musik har ett rätt så snabbt temp, Vilket i spelens fall passar rätt så bra. Tror du det skulle passa med en balleria låt med super lågt tempo då filmen visar typ stunt, race eller krig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 1. Det är inte alla. 2. Metal och liknande rock musik har ett rätt så snabbt temp, Vilket i spelens fall passar rätt så bra. Tror du det skulle passa med en balleria låt med super lågt tempo då filmen visar typ stunt, race eller krig?! Oh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken. Du gjorde ju en Formel 1 video förut, med techno/trance eller vad det var. Äcklig musiksmak. @ErikCBR: Härlig video. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Får ja fråga en sak nu är det så varje cs film varje spel film eller annat så ska det alltid finnas äckel heavy metal eller death metal i varför? Ja jag avskyr den äckliga musik smaken. Du gjorde ju en Formel 1 video förut, med techno/trance eller vad det var. Äcklig musiksmak. Exakt, Trance/techno är den värsta musiken du kan ha i en spel video, spelar ingen roll vad det är för sorts video (sport, bil, FPS)... Som MrNonja sade, äcklig musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ErikCBR Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Tack för all beröm Det uppskattas mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts