Gustavr Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag är på ett uppdrag där jag ska döda en massa medlemmar från ett gäng på 9 min som kommer från Europa. Första gula pricken som ska visa var den första killen jag ska döda är visar inte den killen. När jag kommer fram så är det bara en massa träd utanför köpcentret. HJÄLP MIG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Första killen står uppe på en "billboard" allstå en reklamskylt typ 10 meter upp i luften. Kolla uppåt så lär du se honom (Nu var det typ nåt år sen jag lirade Vice men om jag minns rätt så ska han finnas där) Redigerad 23 december, 2008 av NäästY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 23 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jo det stämde. Tack Kan någon rekommendera en torrent till mig? jag ska ladda ner gta 4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Jo det stämde. Tack Kan någon rekommendera en torrent till mig? jag ska ladda ner gta 4 Tyvärr, det är nämligen emot Gtasajtens regler. Redigerad 23 december, 2008 av Adrian G Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 23 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Min pappa jobbar som anti-piratebay. Kan någon länka en superbra torrent till mig som han kan sätta dit ? Redigerad 23 december, 2008 av Gustavr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) Min pappa jobbar som anti-piratebay. Kan någon länka en superbra torrent till mig som han kan sätta dit ? We are not stupid, son. Redigerad 24 december, 2008 av Illousion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 24 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag försökte i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Try someone else Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 25 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Jag behöver ingen torrent längre. Jag fick ps3 i julklapp så jag tror att jag köper GTA IV till ps3 istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Jag behöver ingen torrent längre. Jag fick ps3 i julklapp så jag tror att jag köper GTA IV till ps3 istället Jättebra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Jag behöver ingen torrent längre. Jag fick ps3 i julklapp så jag tror att jag köper GTA IV till ps3 istället Så bra då. Var glad att det är jul, du har gott och väl förtjänat en varning egentligen. Nu glömmer vi historien och hoppas du läser reglerna tills nästa gång. Adjöken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts