Arvid Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Ok tack, kommer dom på nåt av telefonuppdragen på SSV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2002 Ja just det man ska spränga några bilar med dom......men när man kör dom själv så sprängs dom inte direkt man kör in i en bil(vilket dom gör på uppdraget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag tycker Kuruma liknar Volvo S80 En annan bil som liknar en bil i GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Yankee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag är nästan säker på att Kuruman är en Chrysler för om man kollar på Kurumans märke där bak så ser man att det är ett Chrysler märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag är nästan säker på att Kuruman är en Chrysler för om man kollar på Kurumans märke där bak så ser man att det är ett Chrysler märke. har du inte tänkt på attalla bilar i gta3 har samma märke?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 har du inte tänkt på attalla bilar i gta3 har samma märke?!?! Det har dom inte! Man ser klart och tydligt att det är ett Ford märke på taxi och polisbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Det har dom inte! Man ser klart och tydligt att det är ett Ford märke på taxi och polisbilen. okey okey, alla har samma märke förutom taxi/polis, men det behöver ju inte vara ford bara för all märket är ovalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 okey okey, alla har samma märke förutom taxi/polis, men det behöver ju inte vara ford bara för all märket är ovalt Det är blått också, och förresten ser dom ut som Fordmodeller. P.S: Alla andra bilar har inte samma märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Vad många det är som kör Volvo S80 nuförtiden, när jag satt på bussen till skolan såg jag 5 stycken under 2 minuter. När det gäller bussen i GTA3, varför går gubben bak i bussen om det är han som ska köra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Vad många det är som kör Volvo S80 nuförtiden, när jag satt på bussen till skolan såg jag 5 stycken under 2 minuter. När det gäller bussen i GTA3, varför går gubben bak i bussen om det är han som ska köra?? Jag har alltid undrat det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 När det gäller bussen i GTA3, varför går gubben bak i bussen om det är han som ska köra?? bug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 bug Ne men bugg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Ne men bugg!!! oj. blev fel. förlåt så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag tycker man ska kunna sitta i bussen vanligt! och se inuti och gå fram och övermana. Sen tar man betalt! (Igår när jag körde gta. jag började om och kom till A drop in the ocean när jag tog alla paketen som planet släpper kom det massa polis båtar om kring mig det har aldrig hänt förut! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag brukar i alla fall ändra dom där grejjena det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag tycker man ska kunna sitta i bussen vanligt! och se inuti och gå fram och övermana. Sen tar man betalt! (Igår när jag körde gta. jag började om och kom till A drop in the ocean när jag tog alla paketen som planet släpper kom det massa polis båtar om kring mig det har aldrig hänt förut! ) Vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Sen steg jag längst bak i båten och tog upp uzin och sköt ner föraren till Polis båten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 (redigerad) Läste på Hedagardens GTA3-sajt om en bil som heter RC-Bandit, var finns den??? det finns ponys som det står toyz'n the hood på sidan kliv in iden och du får ett uppdrag att spränga så många gäng bilar som möjligt det finns en bakom huset vid diablo's kvarter aldeles vid trappan till järnvägen i luften. och en bakom reklam skyltarna vid ditt hideout på shore side vale Redigerad 7 november, 2002 av ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 det finns ponys som det står toyz'n the hood på sidan kliv in iden och du får ett uppdrag att spränga så många gäng bilar som möjligt det finns en bakom huset vid diablo's kvarter aldeles vid trappan till järnvägen i luften. och en bakom reklam skyltarna vid ditt hideout på shore side vale Det finns en i yakuzas och en i mafians område också. (Gammal info) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts