Kebab Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Då var det alltså dags för Den stora bataljen i Rumstök. Röstningen är öppen fram till 23.59 den 23 december. Vinnaren presenteras på självaste julafton! Här är länkarna igen ifall jag skulle ha råkat sabba någon av dem där uppe. Tävlande 1. IceCandy 2. Kebab 3. GTaJäGaReN 4. Deltanator 5. Pixiegnom 6. AngryAxel 7. xstreem 8. kobbe 9. vicecitylife 10. Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Axel, no doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) FIRST!!11 Jag lägger min röst på Ice Candy. Motivering: jättestökigt! Redigerad 22 december, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag votar Fiskaren, det ser så jävla sunkigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) Jag måste påpeka att Axel har fuskat! Han har använt det gamla "ta-kort-på-samma-skräphög-fast-från-olika-vinklar"-tricket!! Redigerad 22 december, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Axel ser ju ut att ha stökigast. Kobbe: förutom din obäddade säng, en utdragen låda och ett SNES-spel (?) som ligger snett så ser ju ditt rum kliniskt rent ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Kobbes rum är äckligt rent, önskar att jag hade ett sådant fint rum. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hur kan ni tycka att Kobbes rum är rent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag votar Fiskaren, det ser så jävla sunkigt ut. +1! +1!!! +1!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag votar Fiskaren, det ser så jävla sunkigt ut. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Axel helt klart! Kobbes rum är ju rent som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) Haha, det är ungefär sådär mitt rum brukar se ut, lite renare ibland. Var egentligen med i denna tävling för att visa upp rummer och för att få deltagre till tävligen. Måste bara tilläga att rummer är lite tråkigt och det måste ni också erkänna! Ang rummen är det hårfint mellan icecandy och axel men slutrösten hamnar nog på axel men motiveringen: Ett rum där allting ligger där det vill! Redigerad 22 december, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 IceCandy. Madrassen som slafsigt ställts undan i mitten av golvet är hardcore. Får fixa en sån till nästa tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Grattis AngryAxel! Du är nu utnämnd till Gtasajtens Officiella Vider. Stort grattis även till Vice-Vider Fiskaren och IceCandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Angryaxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Grattis Axel! Även fast jag efter att ha läst L_Volls post och studerat bilden ett par extra gånger måste hålla med, man får intrycket av att rummet är stökigare än vad det är när det egentligen är samma skit från olika vinklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Haha! Blev förvånad när jag såg att mitt bidrag var med. Votade AngryAxel. Redigerad 25 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Grattis AngryAxel! Du är nu utnämnd till Gtasajtens Officiella Vider. Åh, jag har så många jag vill tacka! Haha, tack till alla som röstade - nu ska jag städa mitt rum. Och sen ska jag till Disneyland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Stort grattis även till Vice-Vider Fiskaren och IceCandy. Tack Förresten så har jag städat, vill ni se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 (redigerad) HAHA! Hur i helvete kan Kobbes rum ens fått sina två röster? Det är ju ett skämt. Grabbens rum är helt jävla rent ju. Kebab har fått 0 röster och hans är sju resor värre. Fattar inte ens varför kobbe ställde upp i tävlingen. Vote : AngryAxel Redigerad 26 december, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts