RavenE Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Det är såhär att jag håller på att räkna ihop antal timmar jag jobbat, och till det använder jag Open Office Calc (typ excel). Hittills har jag kommit såhär långt: http://pici.se/pictures/LbsiFjzQa.jpg Cell E9 är där summan står, alltså hur många timmar+minuter jag jobbat. Men den visar fel just nu. Den visar 05 timmar fast det ska vara 29 timmar. Plockar jag bort en cell med 8 timmar (E8), så ställer E9 sig snällt på 21 timmar, vilket då stämmer. Alltså så börjar räkneverket om på 00 så fort det passerar 24-timmarsgränsen. Någon som vet vad jag kan göra? Formeln jag har för summan just nu är "=SUMMA(E3:E8)", kan jag lägga till något där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 JAG HJÄLPTE HONOM *tar imot creds* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 JAG HJÄLPTE HONOM *tar imot creds* Fast det funkar inte att lägga till nya timmar, det går tillbaka till samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Fast det funkar inte att lägga till nya timmar, det går tillbaka till samma fel. MEN DE HAR DU JU INTE SAGT OMG >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) MEN DE HAR DU JU INTE SAGT OMG >_> Testade det efter vi stängde ner fjärrhjälpen. ..och sen sket jag i det. ^^ Redigerad 22 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Testade det efter vi stängde ner fjärrhjälpen. ..och sen sket jag i det. ^^ MEN KOM INTE HÄR OCH KLAGA SEN DÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jaha. Nu funkar det helt plötsligt som du gjorde Gizmo. Verkar ju sköta sig nu; tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts