Zack Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag har införskaffat mobilt bredband från tre. Jag har installerat och allt fungerar så långt. När jag startar upp programmer och trycker in anslut så tar det en stund och sedan kommer Anslutningsåtgärd misslyckad... Jag har försökt allt, suttit två timmar i kundtjänst med idioter från tre. Jag har en hp och tror att det kan vara någon form av konflikt mellan alla tusen hp-program och 3connect, kan detta stämma? Är det någon som har en lösning så hjälp mig, snälla. Ska lämna tillbaka skiten imorgon om inget mer fungerar. Man blir så trött och att prata med mongon på kundtjänst som läser frågor från någon "felsökningsmall" gör en bara mer självmordsbenägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag har införskaffat mobilt bredband från tre. Jag har installerat och allt fungerar så långt. När jag startar upp programmer och trycker in anslut så tar det en stund och sedan kommer Anslutningsåtgärd misslyckad... Jag har försökt allt, suttit två timmar i kundtjänst med idioter från tre. Jag har en hp och tror att det kan vara någon form av konflikt mellan alla tusen hp-program och 3connect, kan detta stämma? Är det någon som har en lösning så hjälp mig, snälla. Ska lämna tillbaka skiten imorgon om inget mer fungerar. Man blir så trött och att prata med mongon på kundtjänst som läser frågor från någon "felsökningsmall" gör en bara mer självmordsbenägen. Är det ett USB-modem eller ett modem som sitter i din laptop? BTW: Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Är det ett USB-modem eller ett modem som sitter i din laptop? BTW: Kanske? Det är ett usbmodem. Naj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts